فرمانده انتظامی شهرستان کنگان:
دستگیری سارقی که اقدام به بیهوش کردن رانندگان می‌کرد
پیغام: فرمانده انتظامی شهرستان کنگان، از دستگیری سارقی در کنگان که با بیهوش کردن راننده خودرو اقدام به سرقت می‌کرد خبر داد.
كدخبر: 108137
1398/01/27

به گزارش «پیغام» به نقل از پلیس بوشهر،سرهنگ رهام رضایی در جمع خبرنگاران در کنگان از وضعیت امنیت مطلوب در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت:شهرستان کنگان با داشتن ظرفیت‌های مختلف اقتصادی، تجاری، گردشگری و صنعتی از وضعیت مطلوب امنیتی قرار دارد.

وی با بیان اینکه برخورد قاطع با متخلفان مورد توجه ویژه قرار دارد افزود: متخلفان در ابعاد گوناگون مورد رصد قرار دارند و اعلام گزارش مبنی بر بروز تخلفات و جرایم در کوتاه‌ترین زمان متهمان، دستگیر می‌شوند.

رئیس پلیس کنگان از دستگیری سارقی که اقدام به بیهوش کردن رانندگان می‌کرد خبر داد و  تصریح کرد: با دریافت گزارشی مبنی بر بیهوشی راننده یک دستگاه خودرو 206 در کنگان و سرقت وسایل و پول نقد آن، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ رضایی با بیان اینکه سارق پس از شناسایی طعمه خود به وی شکلات تعارف و می‌خوراند خاطر نشان کرد: این شکلات‌ها که قرص‌های خواب‌آور و مواد بیهوشی به آن اضافه می‌شد سارق پس از بیهوشی راننده پول نقد و اشیاء با ارزش را به سرقت می‌برد.

فرمانده انتظامی کنگان از شناسایی سارق خبر داد و تصریح کرد: با تلاش پلیس آگاهی و با انجام اقدامات فنی،علمی و اطلاعاتی متهم و سارق حرفه‌ای شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شد.

وی با بیان اینکه سارق با نام‌های متعدد دارای پرونده قضایی بوده است افزود: سارق در تحقیقات اولیه خود را با نام دیگری معرفی که پس از انگشت نگاری و اخذ سوابق مشخص شد که متهم دارای 14فقره سابقه در خصوص سرقت بوده که با 4نام مختلف در دفعات گذشته روانه زندان شده  است.

سرهنگ رضایی با اعلام اینکه متهم ضمن اقرار به سرقت لوازم خودرو 206در بازجویی‌های فنی به11فقره سرقت اماکن خصوصی و داخل خودرو معترف شد خاطر تشان کرد: متهم در همین راستا با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: شهروندان از پذیرش خوردنی و آشامیدنی از افراد ناشناس پرهیز کنند و سارقان در پوشش‌های مختلف دست به سرقت می‌زنند و اقدامات هوشیارانه شهروندان ،عامل مهمی برای پیشگیری از وقوع سرقت است.

منبع: