راه‌اندازی مدرسه کشتی در رشته فرنگی و آزاد در بوشهر
پیغام: در راستای استعدادیابی ورزشکاران و حضور موفق رده‌های پایه در مسابقات ملی مدرسه کشتی در رشته فرنگی و آزاد در بوشهر راه‌اندازی شد.
كدخبر: 108138
1398/01/27

به گزارش «پیغام»به نقل از تسنیم، رئیس هیئت کشتی  استان بوشهر در جمع مسئولان ورزشی این استان از راه‌اندازی مدرسه کشتی در رشته فرنگی و آزاد در بوشهر خبر داد و اظهار داشت: این مدرسه در راستای استعدادیابی ورزشکاران در این رشته ورزشی در رده پایه راه‌اندازی شده است.

مسعود شمشیری بیان کرد: برای حضور موفق تیم‌های پایه در رقابت‌های کشوری مدرسه کشتی شهرستان بوشهر در دو رشته آزاد و فرنگی در سالن کشتی شهید میرسنجری بوشهر راه‌اندازی شده است.

وی از سازماندهی کشتی‌گیران بوشهری خبر داد و افزود: اکنون 200 کشتی‌گیر در شهر بوشهر سازماندهی شده که با راه‌اندازی مدرسه کشتی، سالانه بین 15 تا 20 کشتی‌گیر به رده‌های پایه معرفی می‌شود.

رئیس هیئت کشتی بوشهر با بیان اینکه رشته کشتی در بوشهر دارای طرفداران بسیاری است  خاطرنشان کرد: رشته کشتی در تمامی شهرستان‌های استان بوشهر فعال است.

شمشیری با اشاره به نقش مهم آموزش در توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی تاکید کرد:  انتظار می‌رود  در زمینه برگزاری مسابقات استانی و کشوری کشتی، امسال برنامه‌های بیشتری در استان اجرا شود.

 

منبع: