برای اولین بار خدمات تخصصی شیمی‌درمانی ویژه کودکان در بیمارستان خلیج‌فارس بوشهر ارائه می‌شود
رییس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر گفت: برای نخستین بار در استان بوشهر خدمات تخصصی شیمی‌درمانی ویژه کودکان مبتلا به سرطان در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر ارائه می‌شود.
كدخبر: 108182
1398/01/28

به گزارش«پیغام»؛دکتر عاطفه اسفندیاری در گفت‌وگو با روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر گفت:با توجه به حضور دو فوق تخصص خون و آنکولوژی کودکان و نوجوانان در این مرکز آموزشی از سال گذشته تاکنون خدمات شیمی‌درمانی اطفال به مراجعین ارائه‌شده است.

دکتر اسفندیاری با اشاره به فعال بودن چهار تخت برای کودکان مبتلا به سرطان افزود: با حضور دو فوق تخصص خون و آنکولوژی کودکان در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس، از سال گذشته تاکنون ۱۵۰ دوره شیمی‌درمانی اطفال انجام‌گرفته است که این خدمت درمانی برای نخستین بار در استان بوشهر صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: امیدواریم با تکمیل اورژانس هسته‌ای و انتقال تعدادی از بخش‌های بیمارستانی به فضای فیزیکی جدید، ایجاد بخش سرطان و بیماری‌های خونی اطفال در مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس با سهولت بیشتری انجام شود.

رییس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر خاطرنشان کرد: زحمات شبانه‌روزی دکتر نادر شکیب آزاد و دکتر غلامرضا فتح پور در راه‌اندازی و ارائه‌ خدمات به کودکان مبتلا به سرطان در این مرکز شایسته تقدیر ویژه است

منبع: