تارتار: از هواداران عذرخواهی کنم/ عدالت در بازی اجرا نشد
پیغام: سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: این تیم مستحق پیروزی پرگل برابر سپیدرود بود ولی با رعایت نشدن عدالت فوتبال این مهم برای پارس جنوبی جم محقق نشد.
كدخبر: 108224
1398/01/31

به گزارش «پیغام»، مهدی تارتار جمعه شب پس از تساوی 2 بر 2 تیمش برابر سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران افزود: عدالت در بازی امروز اجرا نشد زیرا با تبدیل شدن موقعیت‌ها به گل با چهار یا پنج گل به پیروزی می‌رسیدیم.

وی بیان کرد: در این بازی پارس جنوبی در ایجاد موقعیت خوب کار کرد اما در استفاده از ضربه های پایانی به دلیل نبود تمرکز موفق ظاهر نشد.

تارتار ادامه داد: بازیکنان پارس جنوبی به دلیل مشکلات مالی حاکم بر تیم تمرکز لازم نداشتند و با شرایط روحی و روانی نامناسبی در مسابقه حاضر شدند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: تیم ما در هفته‌های اخیر دچار بدبیاری شده و هر توپی به سمت دروازه ‌مان می‌آید تبدیل به گل می‌‌شود که این موضوع نیز به خاطر مشکلات روحی و روانی بازیکنان است.

تارتار اظهارداشت: باید به شخصه بابت نتایج اخیر از هواداران عذرخواهی کنم البته برخی افراد هستند که وظیفه آنها بود پشت این تریبون به خاطر بی‌تفاوتی نسبت به شرایط تیم از مردم عذرخواهی می‌کردند که در نبود آنها خودم از هواداران پوزش می خواهم .

وی افزود: امیدوارم مسئولان هر چه زودتر به خودشان بیایند تا دل مردم استان را شاد نگه دارند چرا که مردم استان نگران شرایط تیم‌شان هستند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی ادامه داد: تیمی که مشکلات زیادی دارد نباید در دیدارهای خود به برتری دست پیدا کند و اگر نیز به پیروزی برسد کار بزرگی انجام داده است.

تارتار ادامه داد: اینکه در هفته‌های پایانی فصل تنها 35 درصد از مبالغ قراردادها پرداخت شده باعث شده بازیکنان پارس جنوبی انگیزه لازم برای پیروزی نداشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در مورد عملکرد داور این دیدار نیز گفت: در مجموع داور به غیر از صحنه گل اول سپیدرود که به نظر می‌رسید بازیکن حریف مرتکب خطا شده اشتباه تاثیرگذاری نداشت.

پارس جنوبی جم با این تساوی 29 امتیازی شد و به رده نهم جدول لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد.
 

منبع: