پیام تبریک امام جمعه بوشهر برای صعود تیم شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر،با صدور پیامی صعود تیم شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر فوتبال کشور را تبریک گفت.
كدخبر: 108284
1398/02/04

به گزارش«پیغام»، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر امشب با صدور پیامی راهیابی تیم شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر فوتبال را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم اللّه الرحمن الرحیم

سپاس و ستایش خداوند را که همگان را هدایت نمود و سلام و درود بی پایان بر پیامبر گرامی اسلام و خاندان طاهرین وی که ما را در طریق نجات و کمال یاری نمودند.

بدینوسیله صعود مجدد تیم ریشه دار و اخلاق مدار شاهین شهرداری به لیگ برتر فوتبال ایران را به مردم عزیز استان بوشهر، پیشکسوتان، کادر فنی و مدیریتی، بازیکنان عزیز، طرفداران، شورا و شهرداری محترم شهر بوشهر و هیأت پر تلاش فوتبال استان تبریک عرض می‌کنم.

امیدوارم این تیم و تیم پارس جنوبی نمایندگان شایسته‌ای برای استان گرانقدر بوشهر باشند و در تمامی میدان‌های قهرمانی بدرخشند و از تمامی مسؤولان و مراکر مهم صنعتی استان و حامیان گرانقدر تقاضا دارم از این دو تیم برتر و دیگر تیم‌های ورزشی سراسر استان مانند تیم ارزشمند ایرانجوان که به جهت عدم حمایت مناسب دچار چالش شده اند در تمامی رشته‌های ورزشی حمایت لازم مبذول دارند.

مجدداً این افتخار آفرینی را تبریک عرض می‌کنم و مسؤولانِ این تیم را به برنامه ریزی دقیق و علمی و مدیریتی کار آمد سفارش کرده و به آسیب شناسی از دوره قبل توصیه می‌نمایم.

تیم شاهین شهرداری بوشهر عصر امروز با پیروزی یک بر صفر مقابل میزبان خود سرخپوشان پاکدشت توانست از لیگ دسته اول به لیگ برتر فوتبال صعود کند.

منبع: