راه‌اندازی مدرسه تخصصی بسکتبال در بوشهر
پیغام: رئیس هیئت بسکتبال استان بوشهر گفت: برای تقویت تیم‌های پایه استان بوشهر مدرسه تخصصی بسکتبال در رده سنی ۷ تا ۱۵ سال در خانه بسکتبال مجموعه شهید صدوقی بوشهر راه اندازی شد.
كدخبر: 108636
1398/02/23

به گزارش «پیغام» به نقل از تسنیم، رضا رضازاده در نشست با مسئولان ورزش استان بوشهر با بیان اینکه ورزش بسکتبال از رشته‌های مورد توجه نوجوانان و جوانان بوشهری است اظهار داشت:  بسکتبال یکی از رشته‌های است که در سطح استان بوشهر دارای مخاطبان بسیاری است.

وی با بیان اینکه برای ورزش بسکتبال زیرساخت‌ها افزایش یافته است تصریح کرد: هم اکنون دو سالن اختصاصی برای تمرینات رشته بسکتبال در شهر بوشهر با امکانات مناسب در اختیار ورزشکاران قرار دارد.

رئیس هیئت بسکتبال استان بوشهراز ایجاد مدرسه تخصصی بسکتبال در بوشهر  خبر داد و گفت: برای تقویت تیم‌های پایه استان بوشهر مدرسه تخصصی این هیئت در رده سنی 7 تا 15 سال در خانه بسکتبال مجموعه شهید صدوقی بوشهر راه اندازی شد.

رضا رضازاده افزود: آموزش مقدماتی رشته بسکتبال در این مدرسه زیر نظر مربیان با تجربه هیئت بسکتبال استان برای ورزشکاران ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: مستعدان این رشته جذب تیم‌های مینی بسکتبال استان بوشهر برای مسابقات استانی و کشوری می‌شوند.

رئیس هیئت بسکتبال استان بوشهر با اشاره به اینکه 4 ملی پوش در بسکتبال سه نفره و بسکتبال نوجوانان حضور دارند تصریح کرد: هم اکنون در رده نوجوانان محمد کرم‌زاده بسکتبال بوشهری که از همین مدارس بسکتبال و باشگاه اتحاد بوشهر پرورش یافته عضو ثابت تیم ملی نوجوانان کشورمان شده است

منبع: