درخواست فرماندار تنگستان از مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان
پیغام: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: پایگاه امداد و نجات هلال احمر در مسیر اهرم - برازجان مستقر شود.
كدخبر: 108671
1398/02/24

به گزارش «پیغام» به نقل از مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور صبح در نشست با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم این نهاد امدادگری و نجات جان انسان‌ها است افزود: جمعیت هلال احمر با امکانات و تجهیزات موجود توانسته در زمینه اجرای برنامه‌های امداد و نجات خدمات خوب و مؤثری انجام دهد.

وی بیان کرد: فعالیت‌ها و جان فشانی‌های اعضای جمعیت هلال احمر در شهرستان تنگستان به ویژه ایام نوروز قابل تقدیر و تأثیرگذار بوده است زیرا زمینه آسایش و راحتی مهمانان و گردشگران نوروزی را فراهم کرده بود.

رفیعی پور تصریح کرد: این گونه فعالیت‌ها در همه عرصه‌ها قابل تحسین و ستودنی است، جمعیت هلال احمر باید با مدیریت و روحیه جهادی و انجام کار فرهنگی که مد نظر مقام معظم رهبری است در ابعاد مختلف، حوادث و آسیب‌ها را بشناسد و راه‌های پیشگیری از آنها را با ارائه آموزش‌های لازم بین آحاد مردم نهادینه کند.

وی خاطر نشان کرد: در این میان نقش جوانان و فعالان جمعیت هلال احمر که بدون مزد مشغول انجام خدمت رسانی هستند یک کار ماندگار و اثربخش است و حضور آنها در عرصه‌های مختلف به طور قطع مورد رضایت خداوند قرار خواهد گرفت.

فرماندار تنگستان با اشاره به راه‌های ارتباطی متعدد در شهرستان و بروز حوادث ناگوار تصادفی خواستار استقرار پایگاه امداد و نجات هلال احمر در مسیر اهرم _ برازجان شد و تجهیز پایگاه‌های موجود را از برنامه‌های امسال شهرستان دانست.

منبع: