زمان فروش بلیت بازی پرسپولیس و پارس جنوبی
پیغام: رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: بلیت بازی پرسپولیس تهران و پارس جنوبی‌جم از ساعت 15 روز پنج‌شنبه در 20 باجه محدوده ورزشگاه تختی جم به صورت دستی به فروش می‌رسد.
كدخبر: 108675
1398/02/25

به گزارش «پیغام»؛محمد نجفی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ظرفیت ورزشگاه تختی جم 12 هزار نفر است که 80 درصد این استادیوم بلیط فروشی انجام می شود.

وی بیان کرد: زمان بازگشایی درب ورزشگاه تختی جم ساعت 18 و قیمت فروش بلیط این مسابقه نیز قبل از بازی اطلاع رسانی می‌شود.

نجفی یادآورشد: در راستای هر چه بهتر برگزار شدن یک رویداد تاریخی فوتبال در استان بوشهر همه مسئولان این استان و بویژه شهرستان جم تمهیدات لازم برای برگزاری یکی از حساس ترین بازی های لیگ برتر در فصل جاری را پیش بینی کرده اند.

وی افزود: برای برگزاری جشن قهرمانی هجدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر جام خلیج فارس در اصفهان و جم تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

نجفی گفت: در صورت قهرمانی تیم پرسپولیس تهران، سازمان لیگ به اتفاق هیات فوتبال استان بوشهر جشن مورد نظر را در ورزشگاه تختی جم برگزار می‌کنند.

پرسپولیس تهران و پارس جنوبی جم از هفته پایانی لیگ برتر پنجشنبه شب هفته جاری ساعت 30: 21 در ورزشگاه تختی جم برگزار می شود.

تیم پرسپولیس تنها با کسب یک مساوی در این دیدار قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران در فصل 97-98 می شود.
پارس جنوبی جم نیز باتوجه به نداشتن دغدغه های کسب سهمیه و سقوط به دسته پایین تر بدون هیچ دغدغه ای به مصاف تیم مدعی پرسپولیس می رود.

منبع: