شهردار بندر بوشهر خبر داد:
کاشت 2 هزار اصله نهال درخت مرکبات در محلات شهر بوشهر
پیغام: شهردار بندر بوشهر از کاشت 2 هزار اصله نهال درخت مرکبات در شهر بوشهر خبر داد و گفت: در سال جاری نیز اجرای طرح های گسترده فضای سبز با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد .
كدخبر: 108754
1398/02/30

به گزارش «پیغام»؛ سید نورالدین امیری در آیین کاشت درختان مرکبات، در خصوص توسعه و گسترش فضای سبز شهری و نقش و اهمیت آن در زندگی جوامع امروزی، اظهار داشت: در سال گذشته بهبود وضعیت محیط شهری و سطح زیر کشت گل های فصلی و نهال کاری نسبت به سال قبل از آن، از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

امیری با بیان این که در سال جاری نیز اجرای طرح های گسترده فضای سبز با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد، خاطر نشان کرد: توسعه و آبادانی شهر بدون مشارکت مردم امکان پذیر نیست، از شهروندان بوشهری می خواهم تا ضمن مساعدت و همکاری با شهرداری، در راستای حفظ و نگهداری فضای سبز شهری کوشا باشند.

حسین پور نیز در پایان به رویکرد جدید این سازمان و مطالبه شهروندان در خصوص کاشت و جایگزینی درختان مرکبات بجای سایر گونه های مزاحم کاشت شده در سطح شهر اشاره کرد و افزود : سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری تمام تلاش خود را در راستای بهبود و توسعه فضای سبز شهری بکار خواهد بست و در این راستا از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

 

 

گفتنی است، در آئینی با حضور سیدنورالدین امیری شهردار ، کیوان هاشم زاده و پویا دولابی اعضای شورای اسلامی شهر و محمدرضا حسین پور رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندر بوشهر ،  کاشت درختان مرکبات در محلات جنوبی و شمالی شهر بوشهر آغاز گردید .

 
منبع: