وینگر پارس جنوبی: هرچه فریاد زدیم، هیچ‌کس به دادمان نرسید
پیغام: وینگر پارس جنوبی جم در لیگ هجدهم می‌گوید اینکه با وجود پایان فصل هنوز ۵۰ درصد هم از مطالبات شان را دریافت نکردند، خنده‌دار است.
كدخبر: 108766
1398/02/31

به گزارش «پیغام»؛روح‌الله سیف‌اللهی در لیگ هجدهم یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیمش بود؛ او به عنوان یک وینگر تکنیکی و سرعتی هروقت در ترکیب پارس جنوبی قرار گرفت، عملکرد خوبی ارائه کرد و در موفقیت های این تیم نقش قابل توجهی داشت. سیف‌اللهی که چند گل حساس به ثمر رساند و چند پاس گل خوب هم ارسال کرد، حالا از مشکلات مالی تیمش در فصلی که گذشت گلایه دارد و ابراز امیدواری می‌کند بتواند تیمی را انتخاب کند که در آن مفید باشد.

روح‌الله سیف‌اللهی درباره فصلی که گذشت، عملکرد خودش، مشکلات مالی پارس جنوبی و برخی مسائل دیگر صحبت‌هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:

مشکل مالی نداشتیم، تک‌رقمی می‌شدیم

ما تیم خوبی در لیگ هجدهم داشتیم. در نیم فصل اول نیز همه دیدند که چقدر قدرتمند هستیم. ما در نیم فصل اول استقلال را شکست دادیم، سپاهان و پدیده را هم متوقف کردیم. در نیم فصل ما رتبه ششم را کسب کردیم اما رفته رفته با زیاد شدن مشکلات شرایط برای مان سخت شد. مشکلات مالی به تیم ما ضربه زیادی زد و اگر این مسائل را نداشتیم و ذهنمان آسوده بود قطعا رتبه تک‌رقمی در جدول رده بندی کسب می‌کردیم.

هرچه فریاد زدیم، هیچ‌کس به داد پارس نرسید

متاسفانه تیم پارس جنوبی در استان بوشهر برای هیچ‌کس اهمیت ندارد. ما اعتصاب کردیم، تمرینات تعطیل شد، مصاحبه کردیم، فریاد زدیم که به داد پارس جنوبی برسند اما گوش هیچ‌کس بدهکار نبود. حتی یک مسئول به تمرینات نیامد تا بگوید درد شما چیست. در نیم فصل دوم همه ما فقط به خاطر خودمان و هواداران پارس جنوبی در مسابقات از جان مایه گذاشتیم، وگرنه شرایط روحی خوبی نداشتیم. ما علاوه بر مشکلات مالی دغدغه‌های دیگری نیز داشتیم که در نهایت همه مسائل به ما ضربه زد.

خنده‌دار است که هنوز ۵۰ درصد از پولمان را هم نگرفتیم

خنده‌دار است که فصل تمام شده اما اعضای تیم ملی کمتر از ۵۰ درصد پول گرفته‌اند. هیچ کجای دنیا اینگونه نیست که بازیکن و مربی برای دریافت پولش بخواهد به این در و آن در بزند. من فکر می‌کنم پارس جنوبی دیگر هیچ اهمیتی برای مسئولان استانی ندارد و با ادامه این شرایط خیلی زود شاهد سقوط این تیم به لیگ یک خواهیم بود. واقعا حیف تیمی که توانسته مقابل تیم های بزرگ ایستادگی کند و دلخوشی مردم شهرستان جم است اینطور به نابودی کشیده شود.

تبریک به پرسپولیسی‌ها

مقابل پرسپولیس در هفته پایانی ما برای آبرو و حیثیت مان جنگیدیم. فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم و آمار مسابقه همه چیز را نشان می‌دهد. ما تیم برتر زمین بودیم و روی یک اتفاق دروازه‌مان باز شد. اگرچه پرسپولیس تیم قدرتمندی است و شما می‌بینید که هیچ تیم دیگری حریفش نشده است،‌ اما ما می‌توانستیم آنها را متوقف کنیم. با این حال به هواداران پرسپولیس و تمام اعضای این تیم تبریک می‌گویم. پرسپولیس چند سال است به عنوان بهترین تیم ایران خودش را معرفی کرده و این مساله را همگان می‌دانند. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و پرسپولیسی‌ها خوشحال باشند.

می‌خواهم با دقت تیم آینده ام را انتخاب کنم

هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفته‌ام. قرارداد من با پارس جنوبی تمام شده و در حال استراحت هستم. از چند تیم پیشنهادهایی دارم اما می‌‌خواهم با دقت بالا تیم‌ آینده ام را انتخاب کنم. سعی خواهم کرد به تیمی بروم که بتوانم موثر باشم و به موفقیتش کمک کنم.

منبع: