تکذیب شد/ تصویر بیرون پریدن ماهی از دریا مربوط به شیف بوشهر نیست
پیغام: رئیس اتحادیه تعاونی صیادان شیف گفت: تصویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی درخصوص بیرون پریدن ماهی از دریا مربوط به جزیره شیف بوشهر نیست.
كدخبر: 109103
1398/03/20

به گزارش «پیغام»؛ عیسی بن هلال در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: تصویری که در روز‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی انتشار یافته و در آن ماهیان از دریا بیرون می‌پرند و کسانی همه آن‌ها را صید می‌کنند، مربوط به این منطقه نیست و در شیف چنین اتفاقی رخ داده نداده است.

وی ادامه داد: شیف یکی از صیدگاه‌های استان بوشهر به شمار می‌رود و ۱۱۰ فروند لنج و ۲۴ فروند قایق به صید آبزیان در این منطقه مشغولند.

رئیس اتحادیه تعاونی صیادان شیف با اشاره به اینکه شغل اهالی این روستا صیادی است، بیان کرد: با توجه به کوچک بودن اسکله این منطقه، کار‌هایی برای ایجاد اسکله جدید صورت گرفته، اما انتظار داریم مراحل ساخت آن سرعت گیرد.

بن هلال همچنین از مسئولان خواست به جاده ساحلی شیف هم توجه کنند، زیرا با توجه به جریان آب دریا، زیرساخت‌های این جاده دچار مشکلاتی شده است.

روستای شیف جزء شهرستان بوشهر است و حدود ۳۰ کیلومتر با مرکز این شهرستان فاصله دارد.

پنج هزار نفر در این روستا زندگی می‌کنند. تا چند سال پیش که جاده ساحلی بوشهر-گناوه ساخته نشده بود، این روستا به صورت جزیره بود اما پس از ساخت این جاده، شیف به شبه جزیره تبدیل شده و مردم به راه خشکی دسترسی دارند.

 

منبع: