مدیرکل بازرسی استان بوشهر:
همه به شاهین بوشهر برای حضور در لیگ برتر فوتبال کمک کنند
پیغام: مدیرکل بازرسی استان بوشهر گفت: همه به شاهین بوشهر برای حضور در لیگ برتر فوتبال کمک کنند.
كدخبر: 109145
1398/03/22

به گزارش «پیغام» به نقل از مهر، امید سحر خیز در نشست با مسئولان هیئت فوتبال استان بوشهر اظهار داشت: برخی از خلاءهای موجود در عرصه قانونگذاری حوزه ورزش گاهاً باعث بروز برخی مشکلات می‌شود.

وی بر لزوم تقویت و توسعه اخلاق در حوزه ورزش تاکید کرد و ادامه داد: همه اهالی ورزش باید در راستای تقویت و رشد اخلاق در حوزه ورزش همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

مدیرکل بازرسی استان بوشهر از آمادگی برای همکاری با حوزه ورزش خبر داد و اضافه کرد: ما در حوزه نظارتی برای کمک آماده ایم ولی انتظار تدبیر بیشتری از حوزه اجرایی استان داریم.

وی تصریح کرد: در مسابقه پایانی لیگ برتر فوتبال کشور بین پرسپولیس تهران و پارس جنوبی جم نگرانی‌هایی داشتیم ولی همت میزبانی همه ارکان استان بویژه مدیریت هیئت فوتبال به‌درستی و با تدبیر این مهم را انجام داد.

سحرخیز با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای برگزاری مسابقه پایانی لیگ برتر افزود: در مقایسه این موضوع با دیدار فینال جام حذفی در کلان شهر اهواز توانایی‌های استان را به اٹبات می‌رساند.

وی خاطرنشان کرد: در مورد تیم شاهین از مدیریت کارآمد فوتبال استان انتظار دارم کمک کند. هیئت فوتبال را از هر کسی در زمینه رفع مشکلات شاهین مسئول‌تر می‌دانم.

منبع: