فرماندار شهرستان جم خبر داد؛
نامگذاری یک خیابان در شهر جم به نام بانوی اهدا کننده عضو
پیغام: فرماندار شهرستان جم در دیدار با خانواده زنده یاد مدینه یارایی گفت: در راستای ترویج فرهنگ اهدای عضو، یک خیابان در شهر جم به نام این عزیز نامگذاری خواهد شد.
كدخبر: 109147
1398/03/22

به گزارش «پیغام»؛محمد حسینی در جمع خبرنگاران افزود: با ترویج فرهنگ اهدای عضو، می توان جان هزاران انسان نیازمند را نجات داد و به آنها حیاتی دوباره داد.

وی اضافه نمود: اهداء اعضای یک فرد، گاهی می تواند چندین خانواده را از گرفتاری های ناشی از بیماری و معضلات و تبعات ناشی از آن برهاند و باعث بازگشت آرامش به زندگی آنها گردد.

حجت‌الاسلام عبدالهی از اعضای تیم اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز اظهار داشت: تا الان 54 نفر در استان اقدام به اهداء عضو نموده اند و از این طریق 480 نفر دریافت عضو نموده و به زندگی بازگشته اند.

وی ضمن تسلیت به خانواده این زنده یاد، هدف از دیدار با خانواده این عزیزان را ایجاد فرهنگ سازی جهت اهدائ عضو  و اهداء زندگی دانست.

گفتنی است؛ فرماندار شهرستان جم و هییت همراه و تیم اهدائ عضو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با خانواده زنده یاد مدینه یارایی دیدار و به رسم یادبود، لوح تقدیری از طرف ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تقدیم خانواده  وی شد.

 موافقت خانواده زنده یاد مدینه یارایی،کبد وی اهداء و به یک فرد 60 ساله پیوند شده است.

منبع: