دستگیری سارقان طلاجات منازل مسکونی در دشتستان
پیغام: رئیس پلیس شهرستان دشتستان گفت:سارقانی که با شگرد طلاجات شهروندان برازجانی را به سرقت می‌بردند دستگیر شدند.
كدخبر: 109205
1398/03/26

به گزارش «پیغام» به نقل از پلیس بوشهر، سرهنگ سیدجواد رضوی در جمع خبرنگاران در برازجان از اجرای طرح ضربتی مقابله با باند سارقان در برازجان خبر داد و اظهار داشت:در راستای مقابله با سارقان ماموران مبارزه با سرقت پلیس دشتستان طرح شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی از متلاشی شدن باندهای سرقت در دشتستان خبر داد و با اشاره به شناسایی سارقان طلاجات در برازجان بیان کرد: در پی وقوع سرقت طلاجات منزل یکی از شهروندان برازجانی و تشکیل پرونده در پلیس آگاهی، تحقیقات و بررسی‌های لازم از سوی ماموران برای شناسائی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد.

رئیس پلیس دشتستان عنوان کرد:در نتیجه تحقیقات میدانی انجام شده و بررسی اظهارات مالباخته، 2 متهم شناسائی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر شدند.

سرهنگ رضوی با اشاره به دستگیری سه متهم خاطر نشان کرد: متهمان در بازجوئی‌های انجام شده  و در مواجهه با شواهد و مدارک ارائه شده از سوی ماموران پلیس آگاهی ضمن اعتراف به ارتکاب بزه انتسابی اقرار کردند که طلا و جواهرات مسروقه را به مغازه طلا فروشی فروخته‌اند که در ادامه تلاش‌های پلیسی مال‌خر نیز دستگیر و هر 3 متهم پس ازتشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان به شهروندان توصیه کرد: حتی الامکان از نگهداری غیر ضروری مقادیر زیاد طلا و جواهرات در منزل اجتناب کنند و در صورت لزوم آن را به صندوق امانات بانک بسپارند.

 

منبع: