کامنتانه
کامنت: وی ضمن اهدای مدال به رییس صدا و سیمان، گفت: همین فرمون برو و تو تبلیغات نشان بده دو تا زوج خوشبخت ایرانی یک بچه مامانی اروپایی دارند با یک ویلای دوطبقه، حیاط خلوت، استخر، ماشین شاسی‌بلند، آن هم در کنار دریا یا رودخانه و... کار و زندگی‌شان شده کباب کردن.
كدخبر: 109246
1398/04/01

پیغام: برخی از اخبار منتشر شده در رسانه و فضای مجازی، سوژه طنز "اسماعیل منصورنژاد" طنز نویس بوشهری شده که در ستون طنز "نیش ستون" شماره 805 هفته نامه پیغام آمده است، در ادامه می خوانید:

🔷 فتاح رییس کمیته امداد نشان «والی مهر» را به رئيس سازمان صدا و سيما اهدا کرد.

🔴 کامنت: وی ضمن اهدای مدال به رییس صدا و سیمان، گفت: همین فرمون برو و تو تبلیغات نشان بده دو تا زوج خوشبخت ایرانی یک بچه مامانی اروپایی دارند با یک ویلای دوطبقه، حیاط خلوت، استخر، ماشین شاسی‌بلند، آن هم در کنار دریا یا رودخانه و... کار و زندگی‌شان شده کباب کردن.

حالا وقتی شب‌ها امدادجویان کمیته امداد این چیزها را ببینند، به خاطر این همه امکانات از کمیته امداد تشکر می‌کنند و یاد «والی مهر» می‌افتند.

🔷  رحیم صفوی: خوزستان به راحتی و با اتکا به توان نیروهای بومی می‌تواند برای بیش از 50 میلیون نفر خوراک و مواد غذایی تولید کند.

🔴 کامنت: بفرما، این بیل، این زمین کشاورزی، این نیروی بومی، این هم «به راحتی». حالا اگر کسی خدای نکرده توی خوزستان مانع شد، خبر بدهید. نگران نیروی بومی هم نباشید که توی نیشکر هفته‌تپه کار می‌کند، ولی حقوق نمی‌گیرد. به همین راحتی.

🔷 ظریف: هرگز به آمریکا اجازه نخواهیم داد که به صورت یکجانبه جنگ را بر ملت ایران تحمیل کند.

🔴 کامنت: امریکا غلط بکند یکجانبه جنگ را شروع بکند. شما نگران این چیزها نباشید و بچسبید به توئیتر. امریکا را مجبور می‌کنیم یک روز قبل خبر بدهد که خودمان هم جانب دومش را بگیریم تا جنگ دوجانبه بشود. اگر دیدیم هنوز یکجانبه است و حال نمی‌دهد، به اروپایی‌ها هم می‌گوییم بیایند کمک بکنند تا جنگ از حالت یکجانبه‌ بیرون بیاید و بشود «همه هِلِکِی».

🔷 نظرسنجی صداوسیما درباره خودش: ۸۴ درصد مردم در ماه رمضان بیننده تلویزیون بوده‌اند.

🔴کامنت: ببخشید، الان باید چی بنویسم؟

 

منبع: