دعوت ۶ بوشهری به اردوی انتخابی تیم ملی بیس بال
پیغام: رئیس هیات انجمن های ورزشی استان بوشهر گفت: ۱۶ بازیکن این استان به اردوی انتخابی تیم ملی بیسبال دعوت شدند.
كدخبر: 109277
1398/04/03

به گزارش «پیغام»؛سید روح الله علوی در گفت و گو با ایرنا افزود: این ورزشکاران امیر باژوند، مهدی خلیفه، رضا جعفری، محمد قائدی امامزاده، مهدی معصومی، هادی آرامی، محمدرضا شبانی، مهرداد پویان فرد از باشگاه نادری بوشهر و علیرضا دشتی، امیر عارفی نیا، کاوه چاه بچاری، آرمین غریبی، سید جلال فرهی برزگ، یاسین شریفی، بهزاد غریبی و ایمان موذنی از باشگاه سالار بوشهرهای به اردوی انتخابی تیم ملی هستند.

وی بیان کرد: این اردو از ۶ تا ۱۱ تیرماه با هدف آمادگی هر چه بیشتر تیم ملی برای حضور در رقابت های غرب آسیا (سریلانکا) در مشهد مقدس برگزار می شود.

علوی ادامه داد: علی امامزاده به عنوان سرمربی و امیر بختیاری نیز مربی تیم ملی از استان بوشهر در این اردو حضور دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه حدود ۷۰ درصد از افراد شرکت کننده در اردو بوشهری هستند انتظار می‌رفت مدیریت انجمن سافتبال کشور با تدبیر خود بوشهر را به عنوان برگزاری این اردو انتخاب می‌کرد.

علوی ادامه داد: هزینه اعزام با تعداد ۱۸ نفر بسیار بالاست و با توجه به شرایط آب و هوایی مشابه بوشهر و سریلانکا به عنوان میزبان رقابت های غرب آسیا برگزاری اردوی تیم ملی در بوشهر می‌تواند بسیار از هزینه‌ها را کاهش دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: سابقه تاریخی رشته بیسبال و سافتبال در بوشهر همراه با تلاش‌های هیات انجمن‌های ورزشی برای برگزاری رقابت های دوستانه و میزبانی تورنمنت‌های مختلف باعث توسعه روز افزون این رشته‌ها شده است.

علوی افزود: اکنون ۲ باشگاه سافتبال در استان بوشهر فعال است.

منبع: