مرگ زنی در ساحل بوشهر در اثر برق گرفتگی
پیغام: زنی در ساحل بوشهر حوالی بوستان مرجان، جان خود را از دست داد.
كدخبر: 109478
1398/04/16

به گزارش «پیغام»؛ رئیس سازمان اورژانس بوشهر  گفت: ظهر روز شنبه 15 تیرماه به ما خبر دادند که جسد زنی حدود ۶۰ ساله در آب‌های ساحل بوشهر نزدیک بوستان مرجان دیده شده است.

دکتر عبدالرحیم دادجو افزود: بلافاصله نیرو‌های اورژانس به محل رفتند تا بتوانند به این فرد کمک کنند، اما عملیات احیاء موثر نبود و جسد این زن به بیمارستان انتقال یافت.

وی همچنین درباره اظهارنظر‌هایی که درباره علت مرگ این زن صورت گرفته از جمله اینکه وی دچار برق گرفتگی شده است، بیان کرد: اعلام علت مرگ با پزشکی قانونی است نه اورژانس.

در برخی گروه‌ها و کانال‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی آمده این زن پس از برق گرفتگی در آب افتاده و بر اثر ضربه مغزی جان باخته است.

همچنین روابط عمومی پلیس بوشهر با تابید کشف جسد یک زن در ساحل بوشهر گفته: این زن ۶۶ ساله به هویت "بی بی هاجر " در نزدیکی" پارک مرجان" جان خود را از دست داده که به منظور تشخیص علت اصلی مرگ، جسد به پزشکی قانونی منتقل شده است.

شرکت برق: این تاسیسات مربوط به شهرداری است

در همین راستا شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در اطلاعیه ای اعلام کرد در پی حادثه منجر به فوت یکی از همشهریان که در ساعت 12 ظهر روز شنبه 15 تیرماه  در ساحل بوشهر حوالی پارک مرجان رخ داد و بنا به گزارش شاهدان عینی که علت حادثه برق گرفتگی توسط پایه های روشنایی معابر منصوبه در کنار ساحل بوده است .

براین اساس به اطلاع رسانده می شود پایه های روشنایی در این پارک مربوط به شرکت برق استان نبوده و در حوزه فعالیت شهرداری بوشهر است.

شهرداری بوشهر تاکنون درباره این حادثه و اطلاعیه شرکت برق اظهارنظری نکرده است.

منبع: