معاون سازمان برنامه و بودجه کشور:
بخشنامه صرفه جویی در ردیف های مختلف اعتباری به استان ها ابلاغ شد
پیغام: معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: مدیران دستگاه اجرایی باید با توجه به بخشنامه ابلاغ شده در هزینه کردها در ردیف های مختلف اعتباری صرفه جویی کنند.
كدخبر: 109550
1398/04/18

به گزارش «پیغام» به نقل از مهر، زهرا اربابی دوشنبه شب در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر به واسطه دارا بودن طولانی‌ترین ساحل خلیج فارس و همسایگی با ۵ کشور حاشیه خلیج فارس پزرگترین پایانه صادرات کشور است.

وی افزود: در تاریخ استان بوشهر ایستادگی در برابر دشمنان و رشادت‌های بسیاری ثبت شده است و از جایگاه ویژه ای در زمینه فرهنگی و تاریخی برخوردار است.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور به محدودیت‌های اعتباری که اکنون در کشور وجود دارد اشاره کرد و گفت: مدیران باید با خلاقیت و صرفه جویی بهترین بهره مندی را از منابع موجود داشته باشند.

اربانی در ادامه با اشاره به اینکه مدیران موفق در کمبودها خود را نشان می‌دهند، بیان کرد: اکنون بخش عمده‌ای از منابع اعتباری کشور وابسته به نفت است که باید با استفاده از خلاقیت‌ها در کنار محدودیت‌ها برای رهایی از اقتصاد نفتی تلاش کرد.

وی با بیان اینکه اکنون در جنگ اقتصادی قرار داریم، عنوان کرد: باید مانند اوایل پیروزی انقلاب به صورت جهادی، تلاش مضاعف، همکاری، هم افزایی و تعامل با یکدیگر در این جنگ نیز پیروز میدان باشیم.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: مدیران دستگاه اجرایی باید با توجه به بخشنامه ابلاغ شده در هزینه کردها در ردیف‌های مختلف اعتباری صرفه جویی کنند.

اربابی در این آئین ضمن معرفی علی درویشی به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از خدمات رضا عوض‌پور قدردانی و وی را به عنوان مسئول امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور معرفی کرد.

منبع: