ویسی از سرمربیگری شاهین بوشهر استعفا داد
عده ای اجازه ندادند من کارم را انجام بدهم
پیغام: سرمربی شاهین بوشهر از هدایت این تیم استعفا داد.
كدخبر: 109561
1398/04/19

به گزارش «پیغام»؛ سرمربی تیم تازه لیگ برتری شده شاهین بوشهر از سمت خود استعفا داد.

عبدالله ویسی که فصل گذشته موفق شد شاهین بوشهر را به لیگ برتر برساند به دلیل آنچه کارشکنی تعدادی از اعضای شورای شهر خواند، تصمیم گرفت از سمت خود استفاده کند.

ویسی لحظاتی پس از استعفا بیانیه ای را منتشر کرد و به دلایل استعفایش از سمت سرمربی گری تیم فوتبال شاهین بوشهر را اعلام کرد.

عبدالله ویسی سرمربی مستعفی شاهین بوشهر در این بیانیه خطاب به هواداران آورده است: «خودتان می‌دانید که من پیشنهادهای زیادی از تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی داشتم و حتی سرمربی گری تیم امید هم به من پیشنهاد شد اما به دلیل اینکه به مردم خوب استان بوشهر تعصب داشتم و خاطرات خوبی که با آنها داشتم در نهایت تصمیم گرفتم قراردادم را تمدید و در این تیم محبوب بمانم.

با این حال یکی دو نفر اجازه ندادند که ما کارمان را به خوبی پیش ببریم و در نهایت من تصمیم گرفتم از سمت خودم استفاده کنم تا جا برای آن هایی که دوست دارند جای من را بگیرند باز شود.

 این دو نفر از اعضای شورای شهر بوشهر هستند که من حتماً به موقع نام آنها را رسانه ای می کنم تا مردم بدانند به چه کسانی رای دادند.

خودتان می‌دانید که این تیم را بومی بستیم تا جوان های خوب استان بوشهر بتوانند در آن رشد کنند اما عده ای اجازه ندادند که من کارم را انجام بدهم و به همین دلیل از مردم خوب بوشهر عذر خواهی و از هدایت تیم فوتبال شاهین کناره گیری می کنم.

 

گفتنی است  در حالی که کمتر از 2 روز از اردوی شاهینی ها در بروجرد مانده است عبدالله ویسی اردوی تیم فوتبال شاهین را ترک کرد

ویسی دلیل این جدایی را دخالت ۲ نفر از اعضای شورای شهر بوشهر عنوان کرد.

 

 

منبع: