راز دختری که پس از سه روز به خانه رفت، فاش شد
تحقیقات جنایی راز دختری را که پس از سه روز به خانه رفت و مدعی شد در باغی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است فاش کرد.
كدخبر: 109573
1398/04/19

به گزارش «پیغام» به نقل زا روزنامه شرق؛ چندی پیش خانواده دختری جوان با مراجعه به دادسرای جنایی از مفقودشدن او خبر دادند. به‌این‌ترتیب تحقیقات آغاز شد و گروهی از مأموران پلیس آگاهی مأموریت یافتند برای پیداکردن دختر ۲۲ ساله که از خانه خارج شده بود و دیگر خبری از او نبود سرنخ‌ها را پیگیری کنند.

هنوز تحقیقات به نتیجه مشخصی نرسیده بود که خانواده دختر جوان سه روز بعد برای دومین‌بار به دادسرای جنایی رفتند و از پیداشدن دخترشان خبر دادند. در ادامه دختر جوان که آثار زخم و بریدگی روی بدنش مشهود بود، مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: من ربوده و در این سه روز جایی خارج از تهران حبس شده بودم که نمی‌دانستم کجاست، اما موفق به فرار شدم و الان هم از فردی که این کار را کرده شکایت دارم.

به‌این‌ترتیب تحقیقات شروع شد و دختر جوان در توضیحات بیشتر گفت: من آن روز از خانه خارج شدم و می‌خواستم برای خرید بروم، منتظر تاکسی بودم که ناگهان خودرویی جلوی پایم ترمز کرد. یکی از افرادی که در اینستاگرام با او ارتباط دارم، پشت فرمان بود. او به اصرار از من خواست سوار شوم تا من را برساند. در راه او مرا به جایی دعوت کرد، اما من مخالفت کردم که در نهایت او به زور متوسل شد و مرا با خودش به باغی در بیرون تهران برد. در آنجا من را کتک زد و مورد شکنجه قرار داد و به پایم هم چاقو زد.

این دختر ادامه داد: او من را زندانی کرده بود و همچنان قصد آزار من را داشت، اما من در فرصت مناسب که او خواب بود، از دستش فرار کردم و خودم را به خانه رساندم. با این اظهارات دختر جوان تحقیقات در مورد او و ادعایش آغاز شد، همچنین با سرنخ‌هایی که دختر ۲۲ ساله داده بود، مأموران مردی را که این دختر مدعی بود او را ربوده است شناسایی و دستگیر کردند، اما متهم گفته‌هایی متفاوت با دختر جوان داشت و اظهارات او را تکذیب کرد و گفت: من این دختر را نربوده‌ام، بلکه او خودش همراهم آمد. من او را آزار و اذیت نکرده‌ام. او سه روز همراه من بود و روز سوم می‌خواست به خانه برود، اما می‌دانست خانواده‌اش درباره این سه روز از او سؤال خواهند کرد، برای همین تصمیم گرفت با خودزنی و صحنه‌سازی سعی کند آن‌ها را فریب دهد.

به‌این‌ترتیب با اظهارات مرد میان‌سال و سایر شواهد، با توجه به اینکه آدم‌ربایی و آزاری اتفاق نیفتاده بود بازپرس جنایی پرونده را مختومه کرد.

منبع: