برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی خرما در آبان
پیغام: دومین نمایشگاه و جشنواره خرما با حضور هیئت های خارجی از کشورهای هدف بازار خرمای استان، آبان ماه امسال در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی برگزار می شود.
كدخبر: 109577
1398/04/19

به گزارش «پیغام» به نقل از روابط عمومی نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر؛ مهرداد ابراهیمی مدیرعامل این شرکت گفت: از آنجا که اولین دوره نمایشگاه تخصصی خرما با موفقیت  و استقبال بی نظیری مواجه شد، دومین دوره این نمایشگاه را با رویکرد بین المللی برگزار خواهیم نمود.

ابراهیمی افزود: با توجه به تولید سالانه بیش از 150 هزار تن خرما در استان بوشهر، بوشهر به عنوان قطب خرمای کشور تلقی میگردد که ما در تلاشیم با شناخت بازارهای هدف و گسترش تعاملات خود، صادرات مهمترین محصول کشاورزی استان را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: با دعوت از هیئت های تجاری از کشورهای روسیه، ترکیه، قزاقستان، قطر و عمان شرایط لازم برای برقراری ارتباط رو در رو تولید کننده و خریدار و معرفی بهینه این محصول مهیا می شود.

ابراهیمی افزود: برگزاری نمایشگاه خرما و معرفی این محصول باعث می شود تا در وهله اول آشنایی مردم با این ماده غذایی مقوی، سهم این محصول را در سفره های آنها بیشتر کرده و ثانیا با حضور آخرین علوم کشاورزی و تاسیسات و دستگاههای بسته بندی، کشاورزان از روش های نوین برای تولید محصول خود و فرآوری آن آشنا شوند.

گفتنی است این نمایشگاه امسال از 21 الی 24 آبان ماه در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی استان برگزار می شود.

منبع: