با همکاری ویسی به آینده شاهین امیدواریم
پیغام: سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: با همکاری آقای ویسی تیم خوبی بسته شده و به آینده بسیار امیدواریم.
كدخبر: 109593
1398/04/20

به گزارش «پیغام»، سه شنبه شب پس از خروج عبدالله ویسی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر از اردوی این تیم و استعفایش از سرمربی‌گری، مسئولان باشگاه اعلام کردند که تلاش می‌کنند ویسی را برگردانند.

ویسی از دخالت غیرفوتبالی‌ها در کار تیم گلایه دارد و می‌گوید که برخی افراد از جمله بعضی اعضای شورای شهر بوشهر در کارش دخالت می‌کنند.

خداکرم ایزدپناه سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر نیز می‌گوید که ویسی با عشق هدایت تیم را بر عهده گرفته و تلاش می‌کنیم اختلاف خانوادگی حل شود و ویسی به شاهین برگردد.

دیشب نیز سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: بلافاصله پس از ورود ویسی به بوشهر نشستی برگزار  و مسائلی که مورد نظر بود را بررسی کردیم و بنا بر همکاری و همدلی خواهد بود.

سعید مسیگر ادامه داد: با توجه به بودجه‌ای که در اختیار داریم با همکاری ویسی تیم خوبی بسته شده و با اعتقادی که سرمربی تیم به بازیکنان جوان و جویای نام دارد به آینده تیم بسیار امیدواریم.

وی در خصوص پیگیری‌های جذب بازیکنان خارجی نیز گفت: اقداماتی در حال انجام است تا با پایان مرحله پلی آف لیگ اروپا به تیم شاهین شهرداری بوشهر ملحق شوند.

تیم شاهین شهرداری بوشهر که در اردوی بروجن به سر می‌برد دیروز در دومین و آخرین دیدار تدارکاتی خود با نتیجه ۳ به ۲ از آرمان گهر سیرجان شکست خورد.

قرار است شاهینی‌ها صبح امروز آخرین تمرین خود را در بروجن برگزار کنند و بعدازظهر راهی بوشهر شوند.

منبع: