رکاب زنی 1600 کیلومتری سه دوچرخه سوار آب پخشی تا مشهد مقدس + تصاویر
همزمان با دهه کرامت، ۳ دوچرخه‌سوار دشتستانی به عنوان سفیران انتقال خون استان بوشهر طی اقدام ترویجی اهدای خون سالم، مسیر یک‌ هزار و ۶۰۰ کیلومتری دشتستان تا مشهد مقدس رکاب می‌زنند.
كدخبر: 109594
1398/04/20

 به گزارش «پیغام» به نقل از تسنیم، ورزشکاران جوان آب‌پخش دشتستانی با حمایت سازمان انتقال خون استان بوشهر مسیر 1600کیلومتری شهر آب‌پخش دشتستان تا شهر مقدس مشهد را با دوچرخه رکاب می‌زنند.

سه دوچرخه سوار دشتستانی امروز پنجشنبه 20 تیرماه پس از شرکت در آیین میلاد باسعادت حضرت امام رضا(ع) و جشن‌های دهه کرامت، مسیر دشتستان تا مشهد مقدس را با هدف ترویج فرهنگ اهدای خون برای نجات جان بیماران نیازمند رکاب می‌زنند.

این دوچرخه‌سواران که با بدرقه رئیس پایگاه انتقال خون دشتستان، رئیس شورای شهر آب‌پخش دشتستان سفر معنوی خود را صبح امروز آغاز کردند قرار است پس از 1600 کیلومتر رکاب‌زنی، 9 مرداد ماه سالروز انتقال خون وارد مشهد مقدس شوند تا از این طریق پیام اهمیت اهدای خون به نیازمندان این ماده حیاتی را ترویج دهند.

این ورزشکاران در مسیر حرکت خود با توقف در شهرهای بین راه شعار اهدای و انتقال خون سالم را در بین مردم شهرهای مختلف ترویج می‌کنند.

 

 

 

منبع: