اعزام تیم دو و میدانی نابینایان و کم بینایان استان به مسابقات لهستان
پیغام: رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان بوشهراز اعزام تیم منتخب دو و میدانی این استان به مسابقات بین المللی لهستان به‌عنوان نماینده کشورمان خبر داد.
كدخبر: 109609
1398/04/22

به گزارش «پیغام» به نقل از تسنیم، محمدرضا ابراهیم‌زاده صبح امروز در نشست با مسئولان ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به جایگاه ورزشکاران کم‌بینایان و نابینایان این استان در رقابت‌های ملی و بین‌المللی اظهار داشت: هیئت نابینایان و کم بینایان استان بوشهر دارای ورزشکاران پرافتخاری است که همواره در مسابقات کشوری و بین المللی برای استان افتخار آفرینی کرده است.

وی از اعزام  تیم دو و میدانی نابینایان و کم بینایان استان بوشهر به مسابقات لهستان  خبر داد و افزود: تیم دو و میدانی‌کاران نابینا و کم بینای استان بوشهر از جمله بهترین ورزشکاران کشور هستند و با عناوین و افتخارات متعددی که پیش از این کسب کرده‌اند، به‌عنوان نماینده کشورمان در این مسابقات حضور دارند.

رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان بوشهر افزود: تیم اعزامی به تورنمنت 9 روزه بین المللی لهستان در شهر بیدگوشچ لهستان متشکل از 12 ورزشکار، مربی و کادر سرپرستی است که همگی از استان بوشهر هستند.

ابراهیم‌زاده با اعلام اینکه این مسابقات از 24 تیرماه آغاز می‌شود تصریح کرد: سطح ورزشکاران سایر کشورهای حاضر در این مسابقات بسیار بالاست و امیدواریم ورزشکاران اعزامی استان که دوره آمادگی مناسبی را سپری کرده‌اند، همچون همیشه خوش درخشیده و سبب اعتلای نام استان بوشهر و کشور عزیزمان شوند.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر در رشته دو و میدانی همیشه دارای استعدادهای ناب بوده است خاطر نشان کرد: ورزشکاران نابینایان و کم بینایان استان بوشهرهمواره  در مسابقات جهانی توانمندی‌های خود را به اثبات رسانده‌اند و در این راستا بخش مهمی از اعضای تیم ملی دو و میدانی نابینایان و کم بینایان را تشکیل می‌دهند.

 

منبع: