مسابقه نقاشی در گناوه برگزار شد+عکس
پیغام: مسابقه نقاشی " خانه رویایی من " به مناسبت سالروز تولد امام رضا (ع) و به همت بانک مسکن شعبه طالقانی گناوه با حضور مسئولان استانی و استقبال پرشور کودکان و نوجوانان در دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد.
كدخبر: 109659
1398/04/25

به گزارش «پیغام»، در این مسابقه ۲۰۰ کودک و نوجوان سنین ۴ تا ۱۲ سال شرکت کردند که تصورات ذهنی خود را با موضوع خانه نقاشی کردند و در پایان به هشت نفر برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

رئیس بانک مسکن شعبه طالقانی گناوه در این برنامه گفت: بانک مسکن به عنوان یک بانک تخصصی در زمینه مسکن آمادگی هرگونه همکاری با اهالی شهرستان برای ساخت آینده‌ای بهتر برای جوانان را دارد.

غلامعباس کمالی افزود: در این ارتباط بانک مسکن خدمات متعدد تسهیلاتی برای خانه دار شدن مردم پرداخت می‌کند که می‌توانند از آن بهره ببرند.

وی اظهار داشت: حساب مسکن جوانان، صندوق مسکن یکم، ممتاز، قرض الحسنه، صندوق ساخت مسکن از عمده سبد محصولاتی بانک مسکن است که مشتریان می‌توانند با باز کردن حساب و سپرده گذاری نسبت به آینده خود در زمینه مسکن دار شدن اقدام کنند.

مهدی عالی حسینی مسئول بازاریابی مدیریت بانک مسکن شعب استان بوشهر با تبریک سالروز میلاد ثامن الحجج (ع)، سبد محصولاتی این بانک را برای خانه دار شدن مردم به حاضران معرفی کرد.

منبع: