آسایش : وضعیت روشنایی خیابانها و معابر شهر نامناسب است
پیغام: عضو شورای شهر بوشهر گفت: وضعیت روشنایی معابر و خیابانهای شهر بوشهر مناسب نیست
كدخبر: 109723
1398/04/23

به گزارش «پیغام»به نقل از روابط عمومی شورا؛ مهرزاد آسایش در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا گفت با حضور مدیریت جدید برق استان انتظار داشتیم در زمینه روشنایی معابر و خیابانهای شهر پیشرفت و بهبودی  مناسبی صورت گیرد که متاسفانه تا کنون اتفاق خاصی نیفتاده و تاریکی کوچه ها و معابر باعث نارضایتی شهروندان زیادی شده است.

وی افزود: از تقاطع میدان آزادی تا تنگک اول است که در تاریکی مطلق است و با توجه به تردد زیاد در  این خیابان  هر لحضه ممکن است حادثه ای اتفاق بیفتد.

آسایش بیان داشت:همچنین با توجه به اصلاح و بازگشایی کوچه ها تعداد زیادی تیرهای برق  در وسط کوچه های باقی مانده که باعث حوادث ناخوشایندی شده انتظار داریم مدیریت برق با همکاری شهرداری در زمینه جابجای این تیرها اقدام فوری انجام دهد.

وی با بیان  اینکه سرویس بهداشتی خیابان ساحلی مدت پنج ماه است که آغاز شده و عملیات اجرایی آن به اتمام نرسیده انتظار داریم شهرداری این کار را با قید فوریت در دستور کار قرار دهد زیرا اتمام یک سرویس بهداشتی نباید کار سختی برای مجموعه عمرانی شهرداری باشد.

آسایش در ادامه افزود: وضعیت قیمت های بلیط هواپیما در بوشهر که به رقم های میلیونی رسیده و باعث نارضایتی شدید شهروندان بوشهری شده است، گفت  متاسفانه  عدم نظارت کافی مسئولین استان باعث رشد سرم سام آور این قیمت ها شده است درخواست دارم شورا طی نامه ای از مجمع نمایندگان استان و وزیر راه این مطالبه  جدی شهروندان بوشهری را پیگیری کند.

وی خاطر نشان کرد:کشتی تفریحی نگین در بهترین نقطه ساحل بوشهر سالهاست بلا استفاده مانده و تخریب شده است  در حالی که سرمایه گذران زیادی برای اجرای طرح های  سرمایه گذاری  مختلف  در این کشتی مراجعه کرده و اعلام آمادگی کرده اند  از کمیسیون  سرمایه گذاری شورا درخواست دارم یک  برنامه ریزی جهت اعلام فراخوان و  جذب سرمایه گذار این  طرح انجام دهد

 

منبع: