چهارنشان دو و میدانی کاران بوشهری در مسابقات جهانی کم بینایان و نابینایان
پیغام: دو و میدانی کاران بوشهری که به نمایندگی از کشورمان در مسابقات کم بینایان و نابینایان جهان در لهستان شرکت کرده‌اند، موفق شد‌ه‌اند تا کنون چهار نشان به دست آورند.
كدخبر: 109741
1398/04/30

به  گزارش «پیغام»، مسابقات دو و میدانی کم بینایان و نابینایان جهان از روز جمعه (28تیرماه ) در شهر بیدگوشج کشور لهستان آغاز شده است و ورزشکاران استان بوشهر به عنوان نماینده کشورمان در این رویداد ورزشی حضور دارند.

رئیس هیات دو و میدانی کم بینایان ونابینایان استان بوشهر که همراه با این تیم در لهستان به سر می‌برد، در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفت: ملی پوشان بوشهری تا کنون دو نشان طلا، یک نشان نقره و یک نشان برنز در این رقابت ورزشی به دست آورده‌اند.

محمدرضا ابراهیم زاده افزود: امیر خسروانی در ماده پرش طول کلاس T۱۲، موفق شد با کسب رکورد ۷ متر و ۹ سانتیمتر به نشان طلا دست یابد و رکورد کشور را بهبود بخشد.

وی ادامه داد: عذرا مهدوی کیا نیز در ماده پرتاب نیزه کلاس T۱۳ با ثبت رکورد ۳۵ متر و ۴ سانتیمتر نشان طلا را به گردن آویخت و رکورددار آسیا و ایران شد.

رئیس هیات دو و میدانی کم بینایان ونابینایان استان بوشهر بیان کرد: همچنین امیر خسروانی در ماده دو ۱۰۰ متر کلاس T۱۲، با رکورد ۱۱.۴۱ ثانیه نشان نقره گرفت و علی شمشیری در ماده پرتاب وزنه کلاس T۱۲ با ثبت رکورد ۱۲ متر و ۴۳ سانتیمتر به نشان برنز دست یافت.

ابراهیم زاده با اشاره به موفقیت‌هایی که پیش از این ورزشکاران بوشهری در میدان‌های جهانی و بین المللی داشته‌اند،گفت: امیدواریم ملی پوشان بوشهری در ادامه رقابت‌ها نشان‌های خوشرنگ دیگری برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

منبع: