ماجرای برخورد خشن مامور شهرداری با کودک افغان در آبدان
پیغام: به بخشدار آبدان اطلاعات غلط داده‌اند و فرد خاطی کارمند و یا مامور اجرایی شهرداری آبدان نبوده است و این موضوع که کودک دستفروش بوده صحت نداشته و وی در حال سرقت از صندوق کمک به امامزاده بوده است.
كدخبر: 109748
1398/04/30

پیغام: ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های بسیاری در پی داشت؛ در این ویدئو یکی از کارکنان شهردای برخورد خشنی با کودک هشت ساله افغان در شهر آبدان شهرستان دیر دارد.

شهردار موظف به تنبیه و تعلیق مامور شهرداری است

به گزارش«پیغام»، ابوالحسن گنخکی اظهار داشت: این فرد متجاوز که اقدام به کتک زدن و پرتاپ کودک افغان کرده، مامور شهرداری آبدان بوده و اقدامات قانونی لازم از طریق مراجع قضایی در این خصوص صورت خواهد پذیرفت.
بخشدار آبدان گفت: رفتار غیرانسانی صورت گرفته و اعمال قوه قهریه به منظور جلوگیری از تخلف احتمالی یک کودک توسط نیروی شهرداری آبدان باید جبران مافات شود و شهردار آبدان موظف به انجام اقدامات قانونی در خصوص تنبیه و تعلیق این نیرو تا تصمیم نهایی مراجع مربوطه است.

این موضوع مربوط به شهرداری نیست/اطلاعات غلط به بخشدار داده‌اند

مصطفی تفضلی‌نیا در گفتگو با فارس در خصوص این اتفاق اظهار داشت: این موضوع مربوط به شهرداری نیست و فرد مورد نظر به صورت قرارداد موقت مشغول به فعالیت بوده است.

شهردار آبدان در تشریح این اتفاق ابراز داشت: فرد خاطی در ویدئو در حالی که قصد ورود به سوپرمارکت را داشته، دو کودک افغان را در حال دستبرد زدن به صندوق کمک به امامزاده می‌بیند و اقدام به کتک زدن کودک و پرتاب وی می‌کند.

وی با بیان اینکه اقدام فرد خاطی اشتباه بوده و به وی تذکر داده شده، تصریح کرد: متاسفانه به بخشدار آبدان اطلاعات غلط داده‌اند و فرد خاطی کارمند و یا مامور اجرایی شهرداری آبدان نبوده است و این موضوع که کودک دستفروش بوده صحت نداشته و وی در حال سرقت از صندوق کمک به امامزاده بوده است.

 

منبع: