پلمپ در انتظار آرایشگاه‌های مختلط
پیغام: رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه با تاکید بر برخورد جدی با واحدهای صنفی که آرایشگران مرد اقدام به اصلاح موی مشتریان زن کنند گفت: متاسفانه اغلب تخلفات اینچنینی در آرایشگاه‌های آپارتمانی که به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کنند انجام می‌شود.
كدخبر: 109758
1398/04/30

پیغام: رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه با تاکید بر برخورد جدی با واحدهای صنفی که آرایشگران مرد اقدام به اصلاح موی مشتریان زن کنند گفت:متاسفانه اغلب تخلفات این چنینی در آرایشگاه‌های آپارتمانی که به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کنند انجام می‌شود.

به گزارش «پیغام»؛ عباس گلشن با اشاره به برخورد جدی اتحادیه آرایشگران و پلیس اماکن با تخلفاتی از جمله آرایشگاه‌های مختلط اظهار کرد: بر اساس قوانین، اتحادیه و پلیس اماکن در صورت مواجهه با آرایشگاه‌های مختلط که آرایشگران مرد اقدام به اصلاح موی زنان کنند، حتماً برخورد قانونی را خواهند کرد و بر اساس قانون، اگر یک واحد صنفی چنین تخلفی را داشته باشد، حتماً پلمب خواهد شد.

رئیس اتحادیه آریشگران مردانه درباره مجاز بودن تتو و خالکوبی در آرایشگاه‌های مردانه نیز گفت: همچنین همکاران ما به خوبی می‌دانند که بر اساس قوانین صنفی، مجاز به خالکوبی و تتوزنی نیستند و انجام چنین مواردی در آرایشگاه‌های مردانه دارای مجوز، غیرقانونی است.

وی خاطرنشان کرد:متاسفانه اغلب تخلفات این چنینی در آرایشگاه‌های آپارتمانی که به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کنند انجام می‌شود و همکاران ما که در این اتحادیه، مجوزهای قانونی را اخذ کرده‌اند، قوانین و مقررات صنفی و شئون اخلاقی را رعایت می‌کنند.

گلشن در خصوص این که آیا اتحادیه، مجوز فعالیت به آرایشگاه‌های آپارتمانی را می‌دهد یا خیر گفت: یکی از ملزومات اخذ مجوز،دارا بودن واحد تجاری است و به هیچ وجه مجوز فعالیت برای آرایشگاه‌ها در فضای آپارتمانی صادر نخواهد شد.

 

منبع: