‏واکنش رییس دانشگاه تربیت مدرس به فیلم غیراخلاقی یکی از اعضای هیات علمی
پیغام: رییس دانشگاه تربیت مدرس از اخراج دو استاد این دانشگاه به دلیل غیبت طولانی مدت خبر داد و گفت: دانشگاه بازگشت یکی از اعضای هیات علمی که فیلم غیر اخلاقی منتسب به وی در فضای مجازی منتشر شده است را نیز به صلاح نمی‌داند.
كدخبر: 110108
1398/05/23

به گزارش«پیغام»؛ رییس دانشگاه تربیت مدرس همچنین در خصوص انتشار فیلم غیراخلاقی یکی از اعضای هیات علمی این دانشگاه در شبکه‌های مجازی، اظهار کرد: در این مورد وزارت اطلاعات و قوه قضاییه ورود کرده‌اند و در حال انجام تحقیقات هستند ضمن اینکه ما کسب اطلاع کردیم که متاسفانه این فیلم واقعیت دارد، اما درعین حال معتقد هستیم اگر مساله نیز واقعیت داشته باشد باید شأن هیات علمی و دانشگاه به نحوی حفظ شود اگرچه دانشگاه مسئول تحقیق در این خصوص نیست اما این خبر تکذیب نشده است و باید منتظر بررسی‌های وزارت اطلاعات و قوه قضاییه باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر موضوع اخیر فیلم غیر اخلاقی عضو هیات علمی در شبکه‌های مجازی واقعیت داشته باشد و مراجع ذی صلاح برخورد نکنند ما در دانشگاه موضوع را در کمیته تخلفات اعضای هیات علمی بررسی می کنیم. امیدوار هستم مسئولان قضایی در این زمینه برخورد درستی داشته باشند و هر اندازه صحت و سقم آن مشخص شد و متناسب با آن تصمیم‌گیری شود.

رییس دانشگاه تربیت مدرس خاطر نشان کرد: استاد مورد نظر رییس یکی از مراکز تحقیقاتی دانشگاه بوده در حال حاضر پروسه بازگشت او به دانشگاه فعلا متوقف شده است تا مساله کاملا مشخص شود، اما بنده شخصا صلاح نمی‌دانم که ایشان دوباره به دانشگاه بازگردند.

منبع: