معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهرخبر داد:
افزایش ظرفیت خوابگاه ها در اولویت برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
پیغام: معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت:افزایش ظرفیت و بهسازی وضعیت اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی جزو اولویت‌ها و در دستور کارهای اصلی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.
كدخبر: 110120
1398/05/23

به گزارش«پیغام»؛اکرم فرهادی اظهار داشت: هم‌اکنون در حال تجهیز خوابگاه پسرانه تازه تأسیس پردیس ۳ هستیم که جهت اسکان دانشجویان مهرماه امسال افتتاح خواهد شد. 

وی افزود: خوابگاه پردیس دارای ظرفیت ۲۰۰ نفر با ۴۰ اتاق است، زیربنای این خوابگاه دانشجویی یک‌هزارو  ۶۴۰ متر مربع بوده و  ساخت آن از سال ۹۶ آغاز شده و مراحل ساخت این پروژه عمرانی به پایان رسیده است که بعد از تجهیز در مهرماه امسال، افتتاح خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در خصوص وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه بیان کرد: اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به  سه طریق اسکان در خوابگاه مشارکتی، ملکی و استیجاری صورت می‌پذیرد که با توجه به تعداد بالای دانشجویان متقاضی، احتمال افزایش ظرفیت در سال تحصیلی جاری بوده و این موضوع از اولویت‌های معاونت دانشجویی فرهنگی است.

وی تصریح کرد: معاونت فرهنگی و دانشجویی افزایش ظرفیت خوابگاه‌ها را با حمایت رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در دستور کار خود قرار داده و در تابستان امسال اقداماتی ازجمله نظارت بر ساخت پروژه خوابگاهی خیر ساز ۱۵ خرداد که تا مهرماه ۱۳۹۹ این خوابگاه با ظرفیت ۳۵۰ نفر تحویل داده خواهد شد انجام داده است.

فرهادی بیان کرد: بازسازی خوابگاه پسرانه دولتی میلاد از طریق بخش خصوص و تحویل این خوابگاه با ظرفیت ۴۰۰ نفر تا سال آینده، انعقاد قرارداد با پیمانکار جهت تأمین دو خوابگاه دخترانه و یک خوابگاه پسرانه به صورت مشارکتی از دیگر کارهای صورت گرفته برای افزایش ظرفیت خوابگاه‌ها در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.

وی با اشاره به بهسازی وضعیت عمومی خوابگاه‌ها در تابستان توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی تصریح کرد: سم‌پاشی اتاق‌ها، تعمیرات و نوسازی اتاق‌ها و خریداری لوازم و تجهیزات ضروری خوابگاهی ازجمله اقدامات دیگر در جهت بازسازی و رفع نواقص خوابگاه‌های موجود بوده است.

فرهادی خاطرنشان کرد: اقدامات ذکرشده، با حمایت‌های بی‌دریغ رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و معاونت توسعه و مدیریت منابع در حال انجام و پیگیری است، همچنین اعتقاد راسخ رییس دانشگاه به فراهم کردن امکانات رفاهی، به عنوان پشتوانه اصلی آموزش و تحصیل دانشجویان، در پیشبرد اهداف معاونت فرهنگی و دانشجویی بسیار مؤثر بوده است.

منبع: