افتتاح و کلنگ زنی ۱۱ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال پروژه در هفته دولت
پیغام: دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر گفت: ۷ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال پروژه در هفته دولت افتتاح می‌شود.
كدخبر: 110146
1398/05/24

به گزارش «پیغام»به نقل از باشگاه خبرنگاران،عادل دهدشتی  در نشست مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال پروژه در هفته دولت افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود افزود: از این مجموع ۷ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال پروژه افتتاحی و مابقی پروژه‌هایی هستند که عملیات اجرایی آن‌ها در این هفته آغاز می‌شود.

وی با تاکبد بر اینکه احتمال افزایش این آمار در روز‌های باقی مانده تا آغاز هفته دولت  وجود دارد بیان کرد: سفر استاندار به شهرستان‌ها در هفته دولت، افتتاح پروژه‌های عمرانی،برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی متناسب با روز‌های سفر در برنامه‌های هفته دولت استان لحاظ شده است.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر ادامه داد: حضور حداکثری مسئولان در بین مردم برای ارائه دستاورد‌های دولت از برنامه‌های محوری هفته دولت در استان بوشهر است.

دهدشتی گفت: در این زمینه انعکاس مطلوب خدمات دولت در حوز‌های کشاورزی، سد سازی، راه آهن، تامین آب به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی تاکید کرد: ۱۲ مدیر برتر جشنواره شهید رجایی با لحاظ شاخص انتصاب جوانان، مدیران بانو و تعامل با رسانه‌ها انتخاب و هفته دولت معرفی خواهند شد.

منبع: