سرپرست آموزش و پرورش بوشهر خبر داد:
درخشش دانش‌آموزان بوشهری در جشنواره مسابقات فرهنگی هنری کشور
پیغام: سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از درخشش دانش آموزان استان در سی و هفتمین جشنواره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور خبر داد.
كدخبر: 110165
1398/05/27

به گزارش «پیغام»، غلامحسین حسینی در آئین استقبال از دانش آموزان افتخارآفرین استان در مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور در فرودگاه بوشهر اظهار داشت: ۱۱ دانش آموز منتخب پسر استان در سی و هفتمین جشنواره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور حائز رتبه برتر شدند.
وی از شرکت ۱۱۱ هزار دانش آموز در مرحله مدرسه ای این جشنواره در استان خبر داد و گفت: پس از رقابت های مدرسه ای این مسابقات، ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در مرحله استانی آن به رقابت پرداختند که ۲۲ دختر و ۱۱ پسر به مرحله کشوری راه یافتند.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه شش نفر از دانش آموزان استان در این جشنواره کشوری موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند، یادآور شد: امیرصادق قرجه مقام اول داستان، رضا خسرو خاور مقام اول وبلاگ، مهدی کشاورز مقام دوم تکنوازی، شایان اسفندیاری مقام دوم طراحی پوستر، علیرضا پاریاو مقام سوم بازیهای رایانه‌ای و آریا جعفری مقام سوم بازیهای رایانه‌ای را در این دوره از مسابقات کسب کردند.
حسینی با بیان اینکه پنج دانش آموز دیگر شرکت کننده استان در این جشنواره نیز موفق به کسب مقام برگزیده کشوری شدند، گفت: محمدرضا دانایی‌فر در رشته رنگ روغن، مرتضی بازدیده در رشته کاریکاتور، علی حاجی‌پور در رشته فیلم کوتاه، مجید نوبخت در رشته خوشنویسی نستعلیق و محمدمهدی خوجانی در رشته شعر موفق به کسب مقام برگزیده کشوری شدند.
وی همچنین به اعزام دانش آموزان منتخب دختر استان به این جشنواره کشوری اشاره کرد و گفت: ۲۲ دانش آموزان دختر استان نیز ۲۷ مردادماه برای شرکت در سی و هفتمین جشنواره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور اعزام خواهند شد.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: استان بوشهر در جشنواره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور همواره از استان های برتر کشوری بوده است و امیدواریم با موفقیت دانش آموزان دختر استان، امسال نیز از استان های برتر باشیم.
سی و هفتمین جشنواره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور به مدت ۴ روز با حضور هزار و ۷۰ دانش آموز منتخب پسر از سراسر کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

منبع: