نواقص‌ ورزشگاه تختی رفع شد
با همت و تلاش مسؤولان سیاسی و ورزشی و شرکت پالایش گاز فجر جم، بخش بزرگی از نواقصات ورزشگاه تختی شهر جم رفع شده تا تیم فوتبال پارس جنوبی مثل سال‌های گذشته در شهر جم میزبانی کند.
كدخبر: 110186
1398/05/28

به گزارش «پیغام» به نقل از فارس، لیگ نوزدهم فوتبال کشورمان از پنجشنبه 31 مردادماه با دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی در ورزشگاه آزادی تهران رسما آغاز می‌شود و شاگردان فراز کمالوند در روز جمعه 8 شهریورماه در هفته دوم این رقابت‌ها میزبان ذوب‌آهن اصفهان است.

یکی از ورزشگاه‌هایی که نواقص‌ زیادی برای میزبانی از لیگ برتر را داشت ورزشگاه تختی شهر جم بود که نگرانی‌های فراوانی را میان هواداران و مردم به وجود آورد و احتمال اینکه دیدارهای پارس جنوبی در شهر جم برگزار نشود تقویت شده بود اما مسؤولان شهرستان جم با تلاش شبانه روزی در حال رفع مشکلات استادیوم تختی جم هستند و پارس جنوبی در فصل نوزدهم لیگ برتر فوتبال نیز همچون سال‌های گذشته در شهر جم میزبان سایر تیم‌های فوتبالی کشورمان است.

یکی از مشکلات شهرستان جم عدم وجود هتل در شهر جم بود که تیم‌های فوتبالی مجبور بودند در عسلویه اسکان یابند، اما این مشکل با همت شهرداری جم رفع شده و در هفته دولت سال جاری هتل سه ستاره شهر جم با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد. محل احداث این هتل در یک کیلومتری ورزشگاه تختی جم است.

گیت‌های ورودی و دوربین‌های امنیتی استادیوم نیز به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان در حال تکمیل شدن است و چمن ورزشگاه نیز ترمیم شده تا بخش بزرگی از نواقص‌های ورزشگاه تختی جم برای میزبانی از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشورمان رفع شود.

از مشکلات دیگر ورزشگاه تختی جم عدم وجود صندلی در جایگاه هواداران بود که با همت شرکت پالایش گاز فجر جم از امروز نصب بیش از پنج هزار صندلی آغاز شده و بخش قابل توجهی از صندلی‌های تولید شده نیز به‌زودی به ورزشگاه می‌رسد. شرکت پالایش گاز فجرجم در راستای مسؤولیت‌های اجتماعی خود ورزشگاه تختی شهر جم را آماده برگزاری مسابقات لیگ برتر می‌کند.

به گزارش فارس، با رفع مشکلات استادیوم، دیدارهای پارس جنوبی در شهر جم برگزار خواهد شد تا نگرانی هواداران پارس جنوبی بابت انتقال بازی‌های این تیم به شهرهای استان‌های همجوار رفع شود.

منبع: