درخشش صداوسیمای بوشهر در جشنواره تولیدات استانی
پیغام:« صدا و سیمای مرکز بوشهر با دریافت تندیس ویژه ، جایزه و دیپلم افتخار بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانهای رسانه ملی مقام اول برنامه سازی نکوداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را بدست آورد. »
كدخبر: 110205
1398/05/30

به گزارش «پیغام»، مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اعلام این مطلب گفت: این مرکز در سال نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 120 هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در گستره استانی، ملی و فرا ملی تولید و پخش کرد.

 سید حسین ناظر خاطر نشان کرد: مستند تلویزیونی دریای خدمت به تهیه کنندگی مهدی شریفی حاوی چهل سال توسعه و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی در استان بوشهر است که در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانها جایزه، دیپلم افتخار و تندیس ویژه رسانه ملی را ازآن خود کرد .

وی همچنین گفت: براساس ارزیابی های حوزه معاونت فضای مجازی رسانه ملی معاونت فضای مجازی مرکز بوشهر رتبه اول مراکز سی و سه گانه رسانه ملی را به خود اختصاص داد .

ناظر افزود: براساس نظر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی، صدا و سیمای مرکز بوشهر به عنوان کمیته اطلاع رسانی ، عنوان برترین کمیته را  به دست آورد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر همچنین از کسب رتبه بهترین آثار تلویزیونی ، فضای مجازی و شعر و موسیقی در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز خبر داد. جایزه و دیپلم افتخار بهترین مستند دفاع مقدس  با نام آن پنج نفر  اثر سید رضا صافی ، جایزه و دیپلم افتخار بهترین موشن گرافی  با نام آب، جنگل ،زندگی اثر هادی جمهیری ، جایزه و دیپلم افتخار بهداشت و سلامت با نام زوانتوس اثری از رشاد بالف  ، جایزه و دیپلم افتخار بهترین شعر محلی با نام هل یوسا اثر منوچهر بایندری از جمله آثاری است که در این جشنواره برای استان بوشهر افتخار آفرید .

منبع: