دستگیری کلاهبردار ۷۰ میلیارد ریالی ساخت و فروش مسکن در بوشهر
پیغام: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت:فردی‌که ۷۰ میلیارد ریال در زمینه ساخت و ساز و فروش مسکن از برخی شهروندان بوشهری کلاهبرداری کرده بود با تلاش کارآگاهان پلیس بوشهر دستگیر شد.
كدخبر: 110218
1398/05/31

به گزارش «پیغام»، سردار خلیل واعظی در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه حضور پلیس در همه عرصه‌ها فضا را برای متخلفان ناامن کرده است اظهار داشت: حضور مستمر و شبانه‌روزی پلیس در همه عرصه‌ها ضمن افزایش امنیت، فضا را برای متخلفان ناامن کرده است.

وی با قدردانی از همکاری  و مشارکت مردم با پلیس افزود: با مشارکت مردم افراد متخلف در کوتاه‌ترین زمان شناسایی و  دستگیر می‌شوند در چنگال قانون قرار می‌گیرند.

رئیس پلیس استان بوشهر از دستگیری کلاهبردار در عرصه ساخت و ساز مسکن در بوشهر خبر داد و بیان کرد: در پی اطلاع پلیس از فعالیت‌های مجرمانه فردی در زمینه خرید و فروش، ساخت و ساز مسکن در شهر بوشهر پرونده‌ای در اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان بوشهر تشکیل شد.

سردار واعظی با اشاره به بررسی‌های میدانی و اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی خاطر نشان کرد: با بررسی‌های انجام شده فردی در زمینه ساخت و ساز واحدهای تجاری و مسکونی فعالیت دارد که ابتدا واحدها را به متقاضیان فروخته و پس از گذشت مدت زمانی دوباره در بنگاه املاک دیگر و با جلب اعتماد بنگاه‌های املاک و متقاضیان اقدام به فروش این واحدها به اشخاص دیگر می‌کرد.

وی با بیان اینکه این فرد پس از کلاهبرداری به میزان 70 میلیارد ریال متواری می‌شود گفت: با تلاش پلیس و کارآگاهان زبده استان بوشهر،در یک عملیات دقیق و غافلگیرانه متهم در یکی از محله‌های شهر بوشهر شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه فرد دستگیر شده در بازجویی و تحقیقات پلیس به 14 فقره کلاهبرداری اعتراف کرد افزود: شهروندان در هنگام خرید و فروش مسکن بررسی‌‌های دقیق و استعلام‌های لازم را از مبادی رسمی انجام دهند و پس از اطمینان از اصالت مسکن انتخابی، نسبت به خرید و فروش اقدام کنند.

سردار واعظی تاکید کرد: شهروندان در ساخت و سازهای مشارکتی تحقیقات کاملی نسبت به شریک خود داشته باشند و مراحل پیشرفت در ساخت و ساز را به صورت مرحله به مرحله پیگیری کرده و سپس نسبت به پرداخت پول اقدام کنند.

منبع: