5 پروژه‌های عمرانی و تولیدی در شهربوشهر افتتاح شد+عکس
پیغام: در چهارمین روز از هفته دولت 5 پروژه‌های عمرانی و تولیدی بوشهر با حضور استاندار بوشهر افتتاح شد.
كدخبر: 110280
1398/06/05

پیغام: در چهارمین روز از هفته دولت ۵ پروژه عمرانی و تولیدی بوشهربا حضور استاندار بوشهر با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش «پیغام» به نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر، فرماندار بوشهر از افتتاح مدرسه شش کلاسه بایندر بندرگاه بوشهر خبرداد و بیان کرد: با زیربنای آموزشی افزون بر 745 مترمربع و با اعتباری افزون بر 15 میلیارد ریال احداث شده است.

عباس جمشیدی با اشاره به افتتاح خانه بهداشت بندرگاه خاطر نشان کرد: این مرکز بهداشتی درمانی با اعتباری افزون بر 7 میلیارد ریال ساخته شده است.

وی با اشاره به افتتاح پایگاه بهداشتی رایانی بوشهر گفت: این پایگاه بهداشتی درمانی با اعتبار 7 میلیارد ریال راه‌اندازی شده است که خدمات واکسیناسیون، بهداشت محیط، بهداشت خانواده، مامایی، کارشناس تغذیه‌ای،  روان درمانی  با حضور هفته‌ای 2 روز پزشک انجام می‌شود.

فرماندار بوشهر با اشاره به آغاز عملیات مدرسه 12 کلاسه مهیمنیان امامزاده بوشهر افزود: این فضای آموزشی در زمینی به مساحت 2 هزارو 500 متر مربع با اعتبار 66 میلیارد ریال ساخته می‌شود.

جمشیدی به افتتاح طرح تولیدی در شهرک صنعتی بوشهر پرداخت و بیان کرد: این پروژه در تولید پتو فعالیت می‌کند با سرمایه‌گذاری 12 میلیارد تومان افتتاح شده که 5.7 میلیارد تومان آن تسهیلات اعتباری بوده است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های هفته دولت در بوشهر خاطر نشان کرد: در هفته دولت 59 پروژه با اعتبار 178 میلیارد تومان افتتاح می‌شود که در چهارمین روز از هفته دولت 5 پروژه عمرانی و تولیدی بوشهر آن با اعتبار بیش از 200 میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

 

 


 

 

 

 

 

منبع: