بهره برداری یک واحد صنعتی با سرمایه گذاری بیش از 90 میلیارد ریال در بوشهر
پیغام: رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان بوشهرگفت: یک واحد صنعتی با سرمایه گذاری بیش از90 میلیارد ریال درشهرستان بوشهر بهره برداری شد.
كدخبر: 110281
1398/06/05

به گزارش «پیغام»؛سید حسین حسینی اظهار داشت: در سومین روز از هفته دولت یک واحد صنعتی در زمینه تولیدات چاپ، تکمیل و خارزنی پتوی راشل با سرمایه گذاری بالغ بر  90 میلیارد ریال و اشتغالزایی 15 نفر مستقیم و 100نفر غیر مستقیم مستقر در شهرصنعتی بوشهر 2 افتتاح و بهره برداری رسمی شد.

وی افزود: این واحد صنعتی در زمینی به مساحت 1355 متر مربع با ظرفیت سالیانه 800 تن در زمینه چاپ، تکمیل و خارزنی پتو با حضور استانداربوشهر،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر و جمعی دیگراز مسئولین دستگاه های اجرایی مربوطه به صورت رسمی افتتاح و بهره برداری گردید.

حسینی در حاشیه این بازدید عنوان کرد: در سال رونق تولید واحدهای صنعتی  مورد حمایت ویژه جهت بهره مندی از تسهیلات لازم در راستای حمایت از کالاهای ایرانی قرار می گیرند که از این رو کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مسائل و مشکلات واحد تولیدی را بصورت مستمر و هفتگی مورد بررسی و تصمیم گیری لازم بمنظور کمک به توسعه رونق اقتصادی قرارداده است.

منبع: