معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان بوشهر خبر داد؛
50درصد پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته استان پرداخت شد
پیغام: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهرگفت :با پیگیری های صورت گرفته 50 درصد پاداش پایان خدمت 658 نفر از فرهنگیان بازنشسته استان بوشهر پرداخت شد.
كدخبر: 110320
1398/06/11

به گزارش«پیغام»، غلامرضا دانش فر،در گفتگویی با اشاره به پیگیری مطالبات فرهنگیان استان، اظهارداشت: در تلاش هستیم تا درصورت تامین اعتبار در بازده زمانی کوتاهی پنجاه درصد باقی مانده مطالبات فرهنگیان بازنشسته استان را نیز پرداخت کنیم.

وی همچنین از پرداخت روستا مرکزی خبر داد و گفت: کلیه مطالبات روستا مرکزی از سال 1395 تاکنون بطور کامل تسویه و پرداخت گردید.

دانش فر به پرداختی ها در حوزه برون سپاری کاردانش اشاره کرد و بیان داشت: در حوزه برون سپاری سال 97-96 بیش از 58 درصد و سال 98-97 بیش از  28درصد پرداخت شده است.

وی ادامه داد: تاکنون حق الزحمه امتحانات خرداد و شهریورماه سال97 پرداخت شده و در حال پیگیری پرداخت مطالبات دی ماه 97 و خردادماه 98 در این حوزه هستیم.

معاون پشتیبانی استان اضافه کرد:در حال حاضر حق الزحمه کارورزی و کارآموزی تابستان سال97 در حال پرداخت است.

وی در خاتمه با بیان اینکه پیگیری پرداخت مطالبه همه فرهنگیان استان برای این معاونت از اهمیت خاصی برخودار است، گفت: مطالبات معوقه معلمان حق تدریس از سال تحصیلی  گذشته  تنها ماه های مهر و آبان پرداخت شده و برای تامین اعتبار ماه های باقی مانده پیگیر هستیم.

 

منبع: