فرماندهی پلیس راه در دیلم دائمی می‌شود
پیغام: با تصویب شورای ترافیک استان بوشهر و بنا به ضرورت، فرماندهی پلیس راه در شهر دیلم و پلیس راهور در بخش امام حسن این شهرستان بصورت دائم بزودی مستقر می‌شوند.
كدخبر: 110342
1398/06/12

به گزارش«پیغام»؛معاون عمران و برنامه‌ریزی فرمانداری دیلم روز سه شنبه در نشست شورای ترافیک این شهرستان گفت: ساز و کارها و چارت بندی و جانمایی استقرار فرماندهی پلیس راه در این شهرستان انجام شده است.

محمدطاهری افزود:اجرای مصوبه‌های این شورا که با هدف حفظ جان مردم اتخاذ می‌شود توسط دستگاه‌های مربوطه بویژه شهرداری‌ها ضروری است.

وی گفت: باتوجه به اینکه اجرا نشدن مصوبه‌های شورای ترافیک در وقوع حوادث و تصادفات تاثیرگذار است، دستگاه‌های خدمات رسان و حوزه‌های راهور و پلیس راه تصمیم های شورا را عملیاتی کنند.

طاهری اظهار داشت: در اجرای برنامه‌های محوری و هدف‌گذاری شده رفع مسائل ترافیکی، بازگشایی بلوار ساحلی حدفاصل گمرک تا شیلات با عقب نشینی دیوار گمرک و ۹ نقطه حادثه خیز شهر دیلم انجام شد.

وی بیان کرد: اجرای ۶ کیلومتر باقی مانده باند دوم محور دیلم – گناوه ، تعریض و حذف پیچ های خطرناک و حادثه خیز محور دیلم – بهبهان در محدوده کوهستانی به طول ۵.۲ کیلومتر ، باند دوم محور دیلم – بهبهان به طول ۱۰ کیلومتر و محور دیلم هندیجان به طول ۱۲ کیلومتر با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال  از دیگر اقدمات به عمل آمده در حوزه ترافیکی شهرستان است.

دبیر شورای ترافیک دیلم بر ضرورت نصب سیستم پایش تصویری این شهر  با اولویت کارکرد ترافیکی، امنیتی و اجتماعی تاکید کرد و گفت: تمهیدات و اقدامات ترافیکی ویژه بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی در شهرستان با محوریت آموزش وپرورش، شهرداری و پلیس راهور اتخاذ شود.

وی افزود: پلیس راه و راهور شهرستان در طول سال تحصیلی آموزش‌های عمومی در حوزه ترافیکی به دانش آموزان و دانشجویان و دیگر گروه های هدف ارایه دهد تا سطح آگاهی و دانش  به این حوزه‌ها بالا و شاهد کاهش تصادفات و حوادث جاده ای کمتری باشیم.

طاهری بیان کرد: سرویس‌های مدارس با همکاری شهرداری،پلیس راهور،آموزش و پرورش و اتحادیه‌های آژانس های تاکسی تلفنی ساماندهی شوند.

وی گفت: تمامی سرویس‌های مدارس باید برچسب داشته باشند در غیر  این صورت از فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.

شهرستان دیلم از محورهای مواصلاتی پرتردد در شمال استان بوشهر و در همسایگی استان خوزستان است.

منبع: