انتخاب فیلم کوتاه هنرمند بوشهری در جشنواره بین‌المللی ترکیه
پیغام: رئیس انجمن سینمای جوان استان بوشهر گفت: فیلم کوتاه پویانمایی "دوران" به کارگردانی "حمید حق جو" هنرمند بوشهری در جشنواره بین‌المللی "روز فیلم بشر دوستانه" کشور ترکیه برگزیده شد.
كدخبر: 110523
1398/06/27

به گزارش «پیغام»؛عبدالرحمان برزگر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: داستان این  فیلم، دو پا به عنوان نماد بنی آدم است که در ظلمت و تاریکی هستند و تفاوت دارند اما وقتی دریچه‌ای از کائنات به روی آنها باز می‌شود وحدت شکل می‌گیرد.

 وی افزود: فیلم‌های برگزیده این جشنواره از ۱۶ تا ۱۷ اکتبر در استانبول ترکیه اکران می‌شود.

برزگر ادامه داد: اثر پویانمایی دوران پیش از این نیز به چند جشنواره بین المللی راه پیدا کرده بود.

وی یادآور شد: این  جشنواره"یک رویداد سینمایی با موضوع‌های بشردوستانه و شامل نمایش تعدادی از فیلم‌های برگزیده با هدف ترغیب علاقه‌مندان به تولید فیلم با موضوع‌ها و مضمون‌های انسانی است که با حضور گروهی ممتاز از متخصصان و کارگردانان در زمینه تولید و رسانه برای کمک به تولید آثار کوتاه و بلند با کیفیت بین المللی است.

حمید حق جو کارگردان، انیماتور و نویسنده این اثر از فیلمسازان انجمن سینمای جوان بوشهر است و مدیر تولید این اثر صائمه وفایی است.

حق جو ساخت چند فیلم کوتاه و انیمیشن برای کشورهای مختلف و برگزیده چندین جشنواره بین المللی و همچنین تولید چند نماهنگ و مستند و مسئول جلوه های ویژه فیلم و مستند های سینمایی و ساخت اپلیکیشن های جشنواره های سینمایی و موسیقی را در کارنامه هنری خود دارد.

منبع: