شاهین شهرداری بوشهر همچنان روی نوار ناکامی
دیدار دو تیم نساجی مازندران و شاهین شهرداری بوشهر با شکست تیم بوشهری به پایان رسید.
كدخبر: 110536
1398/06/30

نساجی مازندران ۲   شاهین شهرداری ۰

به گزارش «پیغام»، دو تیم پرطرفدار لیگ برتر در هفته چهارم در حالی به مصاف هم رفتند که هر دو تیم به سه امتیاز این دیدار احتیاج مبرمی داشتند. دیدار با حملات پراکنده نساجی در نیمه اول آغاز شد که نشان دهنده این بود که این تیم اشتهای بیشتری برای گلزنی دارد اما حملاتشان در نیمه اول راه به جایی نبرد و  نیمه اول با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

 اما در نیمه دوم، نساجی باز هم کنترل بازی را در اختیار گرفت تا در همان دقیقه ۵۱ علی شجاعی اولین گل این دیدار را به سود نساجی به ثمر برساند.

در ادامه بازی  در حالی که انتظار می رفت شاهین به جبران به سمت دروازه نساجی حمله ور شود، گویا زور این تیم به نساجی نمی رسید و این بار نوبت به ضد حملات نساجی رسید که بتوانند برای بار دوم دروازه شاهین را باز کند.

در نهایت دردقیقه ۹۲ مهاجم محبوب این تیم محمد عباس زاده که به تازگی وارد زمین شده بود دومین گل نساجی و اولین گل خود را در لیگ برتر این فصل به ثمر رساند و تیر خلاص بر پیکر شاگردان ویسی زده شد. 

حالا با احتساب این نتیجه تیم فوتبال نساجی مازندران با ۲ پیروزی و ۱ شکست و ۱ تساوی ۷ امتیازی است و در رده چهارم جدول قرار دارد و تیم شاهین شهرداری بوشهر نیز با ۱ امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد.

 

منبع: