رئیس ستاد اربعین استان بوشهر :
استان بوشهر، ۶۴ موکب برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین دایر می کند
پیغام: رئیس ستاد اربعین استان بوشهر بابیان اینکه این استان برای اربعین سال‌جاری ۶۴ موکب را دایر می‌کند، گفت: برخی از این موکب‌ها در داخل استان هم‌اکنون برپاشده‌اند.
كدخبر: 110830
1398/07/14

به گزارش «پیغام»  به نقل از رادیو اربعین، حیدر ساجدی درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه ستاد اربعین استان بوشهر و بابیان اینکه ستاد اربعین این استان از سال گذشته کار خود را آغاز و تمهیدات لازم را در جلسات متعدد با حضور اعضا اندیشیده است، تاکید داشت: یکی از اقدامات مثبتی که در این استان صورت گرفته ارتقای خدمات به زائران است.

وی افزود: در این راستا ۶۴ موکب توسط مجموعه ستاد اربعین استان بوشهر برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین ایجاد می‌شود که تعدادی از آنان هم‌اکنون در درون استان به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

رئیس ستاد اربعین استان بوشهر، بابیان اینکه تعدادی از موکب‌های استان نیز در داخل خاک عراق مستقر خواهند شد، ابراز کرد: کار انتقال و ترانزیت اقلام موردنیاز این مواکب صورت گرفته است.

ساجدی بابیان اینکه موکب‌های استان بوشهر در شهرهای نجف، کربلا و مسیر بین این دو شهر مستقر می‌شوند، تأکید کرد: تعدادی از این موکب‌ها هم‌اکنون در درون استان بوشهر برای خدمت‌رسانی به زائرانی که قصد عبور از این استان رادارند برپاشده است.

وی افزود: ساماندهی حرکت زائران به سمت استان هدف زائران اربعین که برای استان بوشهر، خوزستان و مرز شلمچه خواهد بود نیز توسط ستاد اربعین استان بوشهر صورت گرفته است.

رئیس ستاد اربعین استان بوشهر بابیان اینکه یکی از توصیه‌های ما به زائران بوشهری، احترام به قوانین و حاکمیت کشور عراق است، ابراز کرد: رعایت مسائل امنیتی، بهداشتی، مراقبت از خود و مدارک شناسایی و ... در زمره دیگر توصیه‌های ما به زوار اربعین است.

 

منبع: