بهره برداری از چمن مصنوعی بزرگ شهر بهارستان در آینده ای نزدیک
پیغام: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم گفت: چمن مصنوعی بزرگ واقع در شهر بهارستان با پیشرفت 90 درصدی همراه است و به‌زودی افتتاح می‌شود.
كدخبر: 110831
1398/07/14

به گزارش «پیغام»؛عباس دراهکی در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به وضعیت پروژه چمن مصنوعی بزرگ در شهر بهارستان اظهار داشت: عملیات احداث پروژه چمن مصنوعی بزرگ شهر بهارستان در حال حاضر با پیشرفت 90 درصدی همراه است و در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان در کنار سالن ورزشی شهر بهارستان در حال اجرا است و یکی از پروژه‌های مهم شهرستان جم محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: با افتتاح این پروژه، تیم فوتبال پارس جنوبی و رده‌های پایه می‌توانند از آن استفاده کنند و مشکلات کمبود زمین تمرین برای تیم‌های فوتبال شهرستان جم نیز رفع خواهد شد و در حال حاضر تمام تلاش مجموعه اداره ورزش و جوانان تکمیل با کیفیت این پروژه است.

دراهکی خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان همکاری بسیار خوبی با اداره ورزش و جوانان داشته‌اند و امیدواریم با تکمیل این پروژه بتوانیم خدمات خوبی نیز به ورزش دوستان و جوانان بهارستانی ارائه دهیم.

منبع: