درد دل یک شهروند؛
بی توجهی شهرداری اهرم به انباشته شدن زباله در کانال های کشاورزی +عکس و فیلم
پیغام: تعفن موجود حتی جانوران را از نزدیکی به این کانال وا می دارد اما ما چه گناهی کرده ایم که باید شرمسار در مقابل خانواده، میهمانان خود باشیم و باید تاوان چیزی را بدهیم که ما مقصرش نیستیم.
كدخبر: 110840
1398/07/15

به گزارش «پیغام»؛یک شهروند اهرمی با  ارسال یادداشتی به «پیغام» نوشت: بنده یکی از شهروندان محله فرهادی هستم که به دلیل عدم توجه مسئولین امر، کانال آب این محله نزدیک مسجد قرآن متاسفانه به تعفن کشیده شده است.

  با توجه به پیگیری های بنده با همراهی مردم شریف محله، متاسفانه هیچ کدام از ارگان های مسئول پیگیری لازم را انجام نداده اند. بنده شخصا تمام ادارات مرتبط با این مشکل از قبیل ؛ فرمانداری شهرستان، شهرداری شهر اهرم، شورای اسلامی شهر،بهداشت محیط شهرستان، اداره آبیاری و  اداره جهاد کشاورزی و ...متاسفانه هنوز پیگیری های لازم انجام نشده است.

لازم به ذکر است خانواده بنده به دلیل وجود آلودگی محیطی کانال آب دچار امراض ویروسی شده که دو کودک بنده روز به روز ضعیف تر می شوند.

چرا هیچ کس به داد این کانال آب نمی رسد؟

چرا باید بخشی از کانال های شهر تمیز شوند و بخشی دیگر به حال خود رها شوند؟

چرا در زمستان به دلیل وجود آب های فصلی رونق فراوانی دارند و در تابستان هیچ گونه توجهی به این کانال ها نمی شود؟

چرا وقتی بنده می خواهم این کانال را پر کنم اجازه آن را ندارم با توجه به گفته مسئولین امر، اما همین مسئولان با عدم توجه خود زندگی را طاقت فرسا و محله را زشت کرده اند؟

تعفن موجود حتی جانوران را از نزدیکی به این کانال وا می دارد اما ما چه گناهی کرده ایم که باید شرمسار در مقابل خانواده، میهمانان خود باشیم و باید تاوان چیزی را بدهیم که ما مقصرش نیستیم.

باید شکایت خود را به کجا ببرم.

دائما می گویند در حال بررسی است، در حال بررسی است، قرار است مذاکره شود. شاید تا مذاکره آنها انجام شود خانواده من بیماری های پیچیده تری را متحمل شوند.

مردم، مسئولین به داد این معضل برسید.

  

  

 

منبع: