معاون امور عمرانی استانداری بوشهر:
پل خور گردشگری گناوه و جاده ساحلی ریگ در زمان مقرر تکمیل شود
پیغام: معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: عملیات اجرایی پل خور گردشگری گناوه و جاده ساحلی ریگ به گناوه باید سرعت بیشتری بگیرد و امسال در زمان مقرر تکمیل شود.
كدخبر: 110842
1398/07/15

به گزارش «پیغام»به نقل از ایرنا؛  مهرداد ستوده در بازدید از طرح های عمرانی شهرستان گناوه افزود: باتوجه به اینکه یکی از مطالبه‌های  مهم مردم گناوه  تکمیل پل خور گردشگری است،  هیچ مضایقه‌ای برای تامین اعتبارات مورد نیاز این طرح در استان  صورت نمی‌گیرد.

وی اظهار داشت:  از حوزه فنی و عمرانی شهرداری انتظار داریم بر این طرح متمرکز تا در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

ستوده گفت:  شهردار گناوه با توجه به اعتبارات دریافتی از استان و حمایت‌های فنی استانداری قول داد که این طرح در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری برسد.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: بر اساس روز شمار تعیین شده بر روند طرح پل خور گردشگری  نظارت خواهد شد.

وی  با ابراز نارضایتی از سرعت کم اجرای طرح جاده ساحلی بندرریگ به گناوه گفت: باید با اضافه شدن ماشین آلات، همزمان عملیات جاده سازی و " پل باکسی"  انجام تا قبل از عید و آغاز ورود گردشگران نوروزی به بهره‌برداری برسد.

ستوده  بیان کرد: افتتاح این طرح می‌تواند علاوه بر جاذبه‌های گردشگری فرصت‌های شغلی زیادی را برای اهالی بومی ایجاد و  فضای تجاری و گردشگری بندر ریگ و گناوه را رونق بیشتری بخشد.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: طرح  پل ورودی گناوه امسال به مناقصه می‌رود و طبق برنامه زمان بندی شده با همفکری دفاتر فنی و شهری استانداری، شهرداری و فرمانداری گناوه در کوتاه‌ترین زمان تدوین و عملیاتی شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه پل شهر گناوه  دارای اهمیت بالایی از نظر گردشگری است و  موقعیت استراتژیکی و  ورودی یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور محسوب می‌شود، باید هر چه زودتر تکمیل شود.

منبع: