مهدی قائدی: بعد از ازدواج احساس می‌کنم به آرامش رسیده‌ام
این اتفاق خوبی برای فوتبال ماست و امیدوارم که این آغاز یک دوره خوبی در فوتبال ما باشد. حفظ حرمت‌ها اگر در سکوها حکم‌فرما باشد یک بازی بدون جنجال و حواشی برگزار خواهد شد.
كدخبر: 110852
1398/07/15

پیغام: مهاجم جوان تیم استقلال با گذشت 6 هفته از لیگ یکی از بهترین بازیکنان ابی پوشان است.

 به گزارش «پیغام» به نقل از ایلنا،اولین برد آبی پوشان تهرانی در لیگ نوزدهم با گل مهدی قائدی مقابل گل گهر سیرجان محقق شد. مهاجم جوان تیم استقلال که در دو فصل گذشته با حواشی متعددی رو به رو بوده در روزهایی که سرمربی ایتالیایی روی نیمکت آبی‌هاست در ترکیب اصلی حضور دارد و کاملا در خدمت تیم است. با قائدی درباره گلزنی مقابل گل گهر و کسب اولین سه امتیاز فصل صحبت کردیم که در ادامه می‌خوانید:

با گلی که زدی استقلال برنده شد در این باره صحبت کنید؟

واقعا خوشحال کننده بود. تیم ما با توجه به نتایج هفته‌های گذشته یک مقدار شرایط سختی داشت اما این برد خیلی نیاز بود. تیم ما بعد از برد مقابل گل ریحان خیلی شرایط آرامی داشت و در همین آرامش یک سه امتیاز ارزشمند برای ما به دست آمد.

هواداران در انتظار روزهای خوب باشند؟

دو برد برای ما نویدبخش روزهای بهتر است. قطعا جایگاه استقلال در جدول رده بندی مناسب نیست و در آینده هواداران عزیز نتایج و بازی‌های بهتری را از ما خواهند دید. از نظر تاکتیکی بازیکنان رفته رفته بهتر می‌شویم و امیدواریم که با وقفه کوتاه در لیگ دوباره همین روند را ادامه بدهیم. اگر بازی‌های استقلال را نگاه کنید آقای استراماچونی تمرکز زیادی بر بازی روی زمین دارند و انتقال توپ از خط دفاع به خط حمله را می‌بینید. همه بازیکنان و اعضای باشگاه روی این مسئله تمرکز دارند که به روزهای اوج برگردیم. ما خیلی زود به جمع مدعیان قهرمانی اضافه می‌شویم.

گلی که زدی را هم به همسرت تقدیم کردی؟

بله همین‌طور است. او خیلی فوتبال نیست. اول این را بگویم که خیلی خوشحالم با گل من تیم برنده شد، این گل روی تلاش همه بازیکنان از جمله مرتضی تبریزی بود. در حال حاضر هم ریکاوری می کنم و قرار است به زودی مراسم ازدواجمان را برگزار کنیم.

پس زندگی متاهلی تفاوت زیادی دارد؟

به هر حال از بابت این اتفاق خیلی خوشحالم. احساس می‌کنم به آرامش رسیده‌ام و در مسیر درستی گام برداشته‌ام.

در بازی روز پنج شنبه ایران و کامبوج بانوان به استادیوم می‌روند؟

این اتفاق خوبی برای فوتبال ماست و امیدوارم که این آغاز یک دوره خوبی در فوتبال ما باشد. حفظ حرمت‌ها اگر در سکوها حکم‌فرما باشد یک بازی بدون جنجال و حواشی برگزار خواهد شد.

منبع: