اطلاعیه علوم پزشکی درباره مرگ جوان بوشهری؛
در صورت محرز شدن قصور پزشکی برابر قانون برخورد می شود
پیغام: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اطلاعیه شماره ۲ خود درباره پرونده زنده یاد عظیمیان را به منظور در جریان قرار گرفتن افکار عمومی منتشر کرد.
كدخبر: 110865
1398/07/16

به گزارش «پیغام» بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر، پرونده شادروان "جواد عظیمیان" با دستور رییس دانشگاه در سازمان نظام پزشکی موردبررسی قرار می‌گیرد.

  

ضمن عرض تسلیت مجدد و آرزوی صبر برای بازماندگان به اطلاع می‌رساند، بنا به دستور رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر کمیته ویژه‌ای به منظور بررسی‌های اولیه پرونده شادروان عظیمیان در مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس آغاز به کار کرد تا اطلاعات و مستندات مربوطه را موردبررسی قرار دهند.

در همین راستا به درخواست رییس دانشگاه پرونده مورد اشاره در سازمان نظام پزشکی بوشهر مفتوح تا موردبررسی تخصصی و دقیق‌تر قرارگرفته که در صورت محرز شدن هر نوع کوتاهی و قصور پزشکی، برخوردهای لازم برابر قانون و مقررات صورت گیرد.

دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز بر اساس رسالت خود با تمام توان نهایت همکاری با سازمان نظام پزشکی و نهادهای قانونی مرتبط با این پرونده به کار خواهد گرفت.

از همشهریان گران‌قدر تقاضا می‌شود از اظهارنظر و بیان مطالب احساسی و غیراصولی درباره پرونده فوق الذکر پرهیز نموده تا زمینه برای بررسی دقیق و همه‌جانبه فراهم گردد.

منبع: