پوتینِ در تولد شصت و هفت سالگی+عکس
پوتین در تلاش است همچنان خود را یک دولتمرد و رییس جمهوری مقتدر، سرحال و روی فُرم و ورزشکار نشان دهد.
كدخبر: 110872
1398/07/16

پیغام: "ولادیمیر پوتین" رییس جمهوری روسیه که دیروز (دوشنبه هفتم اکتبر 2019) شصت و هفت سال خود را تمام کرد، همچنان در تلاش است تا خود را یک رییس جمهوری سرحال و روی فُرم و ورزشکار نشان دهد.

به گزارش «پیغام» به نقل از عصرایران، رسانه‌های روسیه دیروز و همزمان با تولد شصت و هفت سالگی پوتین تصاویر پیاده روی او در کوهستان‌های جنوب سیبری را پخش کردند.

پوتین یک روز پیش از تولد شصت و هفت سالگی (یکشنبه) تعطیلات آخر هفته خود را به همراه وزیر دفاع روسیه "سرگئی شویگو" به گشت و گذار و پیاده روی در کوهستان‌های منطقه "تووا" در جنوب سیبری و مناطق هم مرز با مغولستان رفته بود. این منطقه بِکر دارای پوشش گیاهی جنگلی" تایگا" است.

 وزیر دفاع روسیه خود اهل این منطقه است و پیش از این نیز بارها به همراه پوتین برای گشت و گذار و ماهیگیری و .. به این منطقه سفر کرده‌اند.

پوتین در این سفر عکاس و فیلمیرداری را نیز همراه خود برده بود تا به مناسبت تولد شصت و هفت سالگی او عکس‌هایی از پیاده‌روی او بگیرند.

کاخ کرملین دیروز به مناسبت تولد پوتین عکس‌های گرفته شده از سوی "الکسی دروژنین" را منتشر کرد که پوتین را سرحال و در حال گشت و گذار در کوهستان نشان می‌دهد.

2 سال پیش در سالروز تولد شصت و پنج سالگی پوتین، برخی سربازهای ارتش سوریه، با دیوار نویسی‌هایی در شهر دمشق، تولد پوتین را تبریک گفته بودند.

منبع: