واکنش قائدی به شایعات:به خاطر مصدومیت از تیم امید خط خوردم
هافبک تیم فوتبال امید که به دلیل مصدومیت اردوى قطر را از دست داده گفت:به آقاى استیلى و شاهرودى گفتم اگر بخواهید با مصدومیت هم براى تیم بازى مى کنم.
كدخبر: 110983
1398/07/22

 به گزارش «پیغام» به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، مهدى قائدى که پیش از اردوى قطر به دلیل مصدومیت از فهرست تیم امید خارج شد در این خصوص گفت:تقریبا دو ماه است که از ناحیه مچ مصدومیت دارم که البته در چند مقطع بهتر شد و توانستم بازى کنم.

 متاسفانه در تمرین آخر تیم امید باز هم درد داشتم ، البته با آقاى استیلى و شاهرودى گفتم شما بخواهید و دستور بدهید با مصدومیت و درد هم بازى مى کنم چون بازى براى تیم کشورم باعث افتخار است اما پزشکان تیم توصیه کردند استراحت کنم که مصدومیتم بدتر نشود.

همچنین آقاى استیلى گفت:شرایط تو براى ما مهم است و نمى خواهیم این مصدومیت بدتر شود، بهتر است بعد از بهبود کامل به تیم ملحق بشوى چون ما روى تو حساب کرده ایم.

بازیکن تیم امید در پایان گفت:دلم با تیم است و امیدوارم بچه ها مقابل استرالیا بهترین عملکرد خودشان را داشته باشند. این بازى را به دلیل مصدومیت از دست دادم اما انشالله با رفع کامل مصدومیت و با تشخیص سرمربى اردوهاى بعدى در خدمت تیم هستم.

 

منبع: